فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) شهرستان اسلامشهر: هفته دفاع مقدس تنها برای بسیج، سپاه و ارتش نیست

اسلامشهر (پانا) - فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سید الشهدا(ع) اسلامشهر در نشست با خبرنگاران شهرستان برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.

کد مطلب: ۹۵۶۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) شهرستان اسلامشهر: هفته دفاع مقدس تنها برای بسیج، سپاه و ارتش نیست

هادی ایلکا،فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سید الشهدا(ع) اسلامشهردر سخنانی اظهار داشت:امروز جریان خیر و شر در تقابل با یکدیگر هستند واختلاف بین انقلاب اسلامی و آمریکا به شعارها و اهداف انقلاب اسلامی که تعریف شده، بازمی‌گردد.

او در ادامه افزود:انقلاب اسلامی با افتخار درچهل و یکمین سال پیروزی خود برای مقابله با آمریکا تمام تلاش خود را می‌کند و هر چه بر عمر انقلاب اسلامی افزوده می‌شود قوی‌تر و با گسترش و نفوذ بیشتری در جوامع بین‌المللی فراگیر می‌شود در حالی که نقش و قدرت آمریکا در جهان در حال کم شدن و به سمت افول است.

ایلکابیان داشت: هر حکومتی که سه مؤلفه اتحادسازی علیه دشمن و رقیب، به نتیجه رساندن حوادث به نفع خود و قدرت مهار رقیب را داشته باشد در ردیف ابرقدرت‌های دنیا میباشند و این درحالی است که آمریکا با ادعای برتری قدرت در جهان هیچ یک از این مؤلفه‌ها را دارا نیست.

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) شهرستان اسلامشهر اذعان داشت: آمریکا دیگر به فکر از بین بردن نظام ما نیست و آنها معتقدند که جمهوری اسلامی ایران منشأ افول آنها از ابرقدرت بودنشان است و تمام تلاش خود را می‌کنند تا انقلاب اسلامی ما را مهار کنند در حالی که نهضت مقاومت و انقلابی که بر پایه ایدئولوژی و اسلام است در حال گستردگی و فراگیر شدن میباشد و نفوذش از مرزهای بین‌المللی فراتر رفته است.

او در بخش دیگری از سخنان خودبه سیاست‌ها و برنامه‌های آمریکا و دست‌نشاندگانش برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: آمریکا سعی دارد با بازسازی قدرت خود با استفاده از ابزارهایی مانند سازمان ملل و ظاهرسازی خوب در این عرصه به نفع خود، تثبیت رژیم صهیونیستی، فرسایش و تضعیف و مهار جمهوری اسلامی ایران و همچنین حفظ درگیری در جهان اسلام و منطقه قدرت نفوذ انقلاب اسلامی که برای نظام غرب آزاردهنده است را مهار کند.

ایلکا ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به یاری خدا ملت ایران مانند ادوار گذشته با داشتن نیروهای توانمند و جوان از این پیچ سخت و شکننده نیز عبور کرده و سرافرازتر از همیشه در دنیای اسلام و در دنیای بین‌الملل خودنمایی خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه هفته دفاع مقدس تنها برای بسیج، سپاه و ارتش نیست اذعان داشت: همه مسئولین که دراقصی نقاط میهن اسلامی در هر پست و مقامی هستندباید ضمن ایفای نقش در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای گرامیداشت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا تلاش کنند و هیچ مسئولی نمی‌تواند ادعا کند که از خون شهدا مبراست و همه باید قدردان خون شهدا باشیم.

او برنامه‌های شاخص هفته گرامیداشت دفاع مقدس در شهرستان اسلامشهر را شامل موارد،حضور کاروان‌های دفاع مقدس در بیست و پنج مدرسه همزمان با نواختن زنگ ایثار و با هدف اثرگذاری در نسل چهارم انقلاب ،دیداربا خانواده معظم شهدا و رزمندگان دفاع مقدس، همایش فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم آل‌الله در اردوگاه شهید غلامی اسلامشهر، برپایی یادواره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در جوار گلزار شهدای گمنام شهرک قائمیه و گلباران و غبارروبی مزار شهدا برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار