مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

باید پیوند ارزشمند مدرسه، مسجد و منزل را عملی کنیم

زنجان (پانا) - آیین بازگشایی مدارس استان زنجان با حضور مسولان ارشد استانی و وزارتی به صورت نمادین در هنرستان دخترانه رضوان ناحیه2 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۶۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
باید پیوند ارزشمند مدرسه، مسجد و منزل را عملی کنیم

رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان با آرزوی توفیق برای بزرگ جانباز انقلاب و کشتیبان بزرگ کشتی عظیم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای و با عرض خوش‌آمد گویی خدمت تمامی مهمانان و مدعوین آغاز سال تحصیلی جدید، فصل خردمندی و تلاش را به همه دانش آموزان و مسئولان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.

رفیعی افزود: « با توجه به تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس وظیفه همه آحاد ملت است تا از آرمان های انقلاب پاسداری کنند.»

وی بیان کرد: « که عصر کنونی برهه مهم و حساسی در تاریخ آموزش و پرورش این مرز و بوم می‌باشد زیرا وزارت آموزش و پرورش تمام تلاش و تمرکز خود را جهت اجرا، استقرار و تثبیت سند تحول بنیادین را برای دستیابی به حیات طیبه اسلامی به کار خواهد گرفت.»

رفیعی گفت: « ما باید پیوند ارزشمند مدرسه، مسجد و منزل را عملی کنیم و در این راستا تمام توانمندی‌های موجود در دستگاه‌های اداری ، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان و افکار بلند اندیشمندان استانی و ملی را به مدد دعوت می کنیم. »

رفیعی در پایان از حضور ارزشمند آقای دکتر کمرئی معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش و استاندار استان زنجان آقای دکتر حقیقی و امام جمعه محترم زنجان آیت الله خاتمی تقدیر و تشکر کرد و حضور این عزیزان را مایه دلگرمی خود و دستگاه آموزش و پرورش دانست.

حجت الاسلام خاتمی امام جمعه محترم زنجان فرمود باید سعی شود در کنار امر تعلیم و تربیت به بحث مهارت آموزی توجه ویژه ای شود. وی افزود: « یاد گیری مهارت های زندگی اهمیت بسزایی برای داشتن یک زندگی متعالی دارد بنابرابن اولیا و مربیان باید همکاری ویژه ای در جهت آماده سازی فرزندان ایران زمین برای آبادانی این مرز و بوم داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار