نواخته شدن زنگ بازگشایی سال تحصیلی جدید99-98در ورامین

ورامین (پانا) - مراسم جشن بازگشایی مدارس ورامین با ورود بیش از 52 هزار دانش آموز به کلاس های درس، مقاطع مختلف تحصیلی با شور و شوق فراوان برگزارشد.

کد مطلب: ۹۵۶۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ بازگشایی سال تحصیلی جدید99-98در ورامین

در این مراسم امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین گزارشی اجمالی از اقدامات شورای پروژه مهر این مدیریت را برای آماده سازی مدارس در سال تحصیلی 99-98 را ارائه کرد.

او در ادامه گفت: 26 هزار دانش آموز مقطع ابتدایی، یازده هزار دانش آموزدر دوره اول متوسطه، ده هزار دانش آموز در دوره دوم متوسطه،پنج هزار دانش آموز درمدارس کار و دانش و فنی حرفه ای و پانصد نفر نیز در مدارس استثنایی در مهرنود وهشت تحصیل خود را در 200واحد آموزشی ورامین به کسب علم و دانش می پردازند.

محمدی دررابطه باتحصیل دانش اموزان اتباع خارجی در ورامین بیان داشت: امسال حدود 9 هزار تبعه خارجی در مدارس این شهر نام نویسی و تحصیل می کنند.

در این مراسم حجت الاسلام محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین، سید حسین نقوی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، کاغذ لو فرماندار ورامین، خانواده‌های شهدا،جانبازان و ایثار گران، اعضای شورای معاونین و دیگر مسئولین در دبیرستان انصار المهدی (عج) شاهد ورامین حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار