فاطمه ذوالقدر: مسئولان آموزش و پرورش مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان را تقویت کنند

اسلامشهر (پانا) - نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در آیین بازگشایی مدارس شهرستان اسلامشهر در دبیرستان نمونه دولتی دخترانه فاطمیه(س) حضور یافت.

کد مطلب: ۹۵۶۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
فاطمه ذوالقدر: مسئولان آموزش و پرورش مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان را تقویت کنند

در این مراسم فاطمه ذوالقدر خطاب به دانش‌آموزان این مدرسه گفت: ما برای آبادی ایران اسلامی به شما دختران پرتلاش و کوشا که مادران فردای ایران اسلامی هستید، نیاز داریم تا در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دوشادوش مردان جهاد کنید وخوش بدرخشید و پایه‌ای محکم برای پیشرفت همه جانبه نظام جمهوری اسلامی باشید.

او افزود:مسئولان و مربیان آموزش و پرورش بایستی به خلاقیت‌ها و ابتکارات دانش‌آموزان بیشتر توجه کنند، همچنین مهارت‌های ارتباطی را در بین آنها تقویت کنند.

ذوالقدر تصریح کرد: مسئولان دستگاه تعلیم و تربیت مهارت‌های زندگی را در کنار مسائل درسی و آموزشی به دانش‌آموزان بیاموزند، تاضمن توجه به فعالیت‌های ورزشی و سلامت جسم، موجب سلامت روح و روان و بهسازی این عزیزان در جامعه شوند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: امیدوارم مجلس و دولت در کنار هم مصوبات خوبی برای نوسازی و بازسازی مدارس داشته باشند و برای ارتقاینظام آموزشی و پویایی آن همواره تلاش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار