طنین زنگ مهر و ایثار در مدارس مراغه

مراغه (پانا)-همزمان با آغاز سالتحصیلی جدید ،طنین زنگ مهر و ایثار در مدارس مراغه به صدا در آمد.

کد مطلب: ۹۵۶۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
طنین زنگ مهر و ایثار در مدارس مراغه

حمید شکری روز دوشنبه در مراسم بازگشایی مدارس مراغه در دبیرستان دخترانه شاهد زهرای مرضیه اظهار داشت: سازندگی و استقلال کشور در دستان دانش آموزان است و دانش آموزان باید با پشتکار و سخت کوشی، توطئه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را خنثی کنند. .
وی با اشاره به اینکه دانش آموزان مسوولیت بزرگی دارند، افزود: دانش آموزان باید با کار علمی و تلاش و کوشش بیشتر مشکلات امروز را ریشه یابی و نواقص موجود در کشئور را جبران کنند.
وی به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: دین و اتحاد مردم کشورمان عامل اصلی پیروزی و حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی بود و دلیل اصلی دشمنی آمریکا و استکبار با ایران اسلامی همین موضوع است.
شکری اضافه کرد: صدام با حمایت غرب برای حذف انقلاب اسلامی وارد میدان شد اما جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی با دستان خالی در مقابل ابرقدرت های دنیا ایستادگی کردند.
وی ادامه داد: امروز باید دانش آموزان با الگو برداری از راه و رسم جوانان دوران دفاع مقدس ادامه دهنده راه آنها برای برون رفت از مشکلات موجود باشند.
وی گفت: نهاد تعلیم و تربیت از اهمیت بسیاری برخوردار است و هیچ نهادی به گستردگی این نهاد تاثیرگذار در جامعه نیست و باید با برنامه ریزی دقیق و استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های این نهاد به اهداف انقلاب اسلامی دست یابیم.


سرپرست آموزش و پرورش مراغه نیز در این مراسم گفت: امسال نزدیک به ۴۹ هزار دانش آموز شهرستان در ۱۶۰۰ کلاس و ۵۲۰ مدرسه مشغول تحصیل خواهند شد.
محمود رضائی افزود: دانش آموزان توکل برخدا را سرلوحه کار خود قرار دهند و با برنامه ریزی و قدرت و انرژی سال تحصیلی جدید را شروع کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار