رونمایی از مجموعه کتاب مهارت های زندگی همزمان با نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی

شیراز(پانا)_ رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آئین رونمایی از مجموعه کتاب راهنمایی عملی مهارت های زندگی که همزمان با نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی برگزار شد، دانش آموزان را پدران و مادران آینده و ثروت های اصلی کشور خواند که با موفقیت آنها، ایرانی سربلند خواهیم داشت.

کد مطلب: ۹۵۶۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از مجموعه کتاب مهارت های زندگی همزمان با نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی

علی بهادر در این آئین، همکاری پدران و مادران با مربیان را موجب بهبود فرآیندهای تربیت فرزندان دانست و گفت: بسیاری از مسایل و معضلات اجتماعی را می توانیم در مدارس حل کنیم، مسایلی مانند ترافیک، احترام به یکدیگر، صبر و تحمل و رعایت حقوق همدیگر می‌تواند با آموزش در مدارس حل شود.
بهادر ادامه داد: اگر بتوانیم روش درست زندگی را در مدارس آموزش دهیم، مسایل موجود جامعه رفع می شود، بسیاری از بیماری ها و استرس ها نیز می تواند با آموزش صحیح در مدارس، آموزشگاه ها و دانشگاه ها حل شود.
او در ادامه به نقش کلیدی مربیان و معلمان در این زمینه اشاره کرد و گفت: ریشه و اصالت ما، فرهنگ و اخلاق ایرانی اسلامی است که باید به فرزندان خود منتقل کنیم تا با تلاش آنان، ایرانی آباد و سربلند داشته باشیم.

مسوول دبیرخانه هیات امنای مجتمع علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در حاشیه این برنامه بیان داشت: مجموعه کتاب راهنمایی عملی مهارت های زندگی، برای شش مقطع ابتدایی رونمایی شد.
محمد حبیبی با بیان اینکه این مجموعه کتاب از سوی تیم مهارت‌های زندگی و اساتید دانشگاه تهیه شده است، افزود: این کتاب با قصه و داستان آغاز می شود و با کمک بازی‌ها و پویانمایی‌های ایرانی اسلامی، مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار