زنگ مهر و مقاومت در مدارس آموزش وپرورش بخش خشت ،کنارتخته وکمارج نواخته شد

خِشت (پانا) - ۴ هزار و ۲۰۰ دانش آموزبخش خشت کنارتخته وکمارج همزمان با چهارده میلیون وپانصدهزاردانش آموزدرکل کشور در۶۰ واحدآموزشی در دوبخش خشت وکنارتخته وحومه سال جدیدراآغازکردند.

کد مطلب: ۹۵۶۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مهر و مقاومت در مدارس آموزش وپرورش بخش خشت ،کنارتخته وکمارج نواخته شد

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس زنگ مهر و مقاومت در مدارس بخش های خشت وکنارتخته با حضور مسئولان دوبخش نواخته شد.

مراسم نمادین نواختن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دخترانه شهیدان رهبر و رنجکش شهرکنارتخته و دبیرستان شهید دهقانی شهرخشت به طورهمزمان باحضور جمعی از مسوولان برگزار شد.

رییس اداره آموزش وپرورش منطقه خشت وکنارتخته با اشاره به اینکه ملاک ارزش انسان به علم و دانایی اوست، اظهار کرد: انسان عالم در پیشگاه خدای تعالی و مردم جایگاه ارزشمندی دارد.

هدایت دهقان افزود: کلید دانش پرسیدن است و در سایه پرسش و کنجکاوی است که سطح آگاهی و دانایی انسان افزایش پیدا می کند.

او در ادامه با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی گفت: عبادت، علم و جهاد در این فصل با یکدیگر تقارن پیدا کرده است که ضمن گرامیداشت بهار تعلیم و تربیت، یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را نیز گرامی می‌داریم.

دهقان گفت: سربلندی، اقتدار و توسعه همه جانبه ملت عزیز ایران اسلامی مرهون غیرت و رشادتهاو حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس است که عاشقانه و با عزمی راسخ در راه دفاع از اسلام و انقلاب ایستادگی کردند.

دهقانی نحوه شهادت دانشجوی هویزه رانمونه مشابهی از واقعه اتفاق افتاده در کربلا ذکر کرد، درروزعاشورا بر بدن پاک ومقدس امام حسین ع ویاران باوفایش اسب تاختند ودراقدامی مشابه درهویزه از روی پیکر مطهر شهدای دانشجوی هویزه با تانک وادوات نظامی ردشدند و این نمونه رشادتها وفداکاریها بودکه امروزامنیت پایداردرکشورحاکم کرده است ولازم است یادوخاطره این دایرمردان گرامی داشته شود.

مدیر اموزش وپرورش منطقه خشت وکنارتخته شعار و اصل و اساس و رویه مجموعه آموزش وپرورش را اجرای سندتحول بنیادین آموزش وپرورش درسال تحصیلی جدید دانست که ۶۰۰برنامه استخراج شده ازآن درطول سال به مدارس به تناوب ارسال واجرایی خواهدشد.


خبرنگارمحمدرضاادریسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار