فریده اولاد قباد: کرسی‌های گفت‌و‌گو بین دانش‌آموزان و والدین در مدارس احیا شود

اسلامشهر(پانا) - مراسم آغاز سال تحصیلی جدید 99-98دردبیرستان نمونه دولتی فاطمیه (س) آموزش و پرورش شهرستان اسلام‌شهربرگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۵۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
فریده اولاد قباد: کرسی‌های گفت‌و‌گو بین دانش‌آموزان و والدین در مدارس احیا شود

در این مراسم فریده اولادقباد نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلام‌شهر در مجلس شورای اسلامی در سخنانی باگرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور روزهایی است که رزمندگان مابا کمترین امکانات جنگی در یک جنگ نابرابر قرار گرفتند و با تکیه بر اعتقاد و ایمان قلبی توانستند بر کفر پیروز شوندو امروز این آسایش و آرامش را مدیون خون شهدا و جانبازان هستیم که خانواده، زندگی و فرزندانشان را گذاشتند و رفتند.

او در ادامه افزود:در بیشترین دیدارهایی که با این عزیزان داریم، آنان هیچگونه توقعی ندارند، زیرا شهدا و جانبازان ما باخدا معامله کردند و تنها دغدغه امروز آنان امنیت، و سلامت اقتصادی کشور است.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: به عنوان یک معلم و نماینده مجلس شورای اسلامی از قوه قضاییه میخواهیم باافرادی که از منصب و مقامشان سوءاستفاده میکنند و در ردیف اخلالگران اقتصادی هستند و با استفاده از رانت در مسئولیت‌ها قرار گرفته‌اند برخورد کنندو این مورد صدق نکند که عکس شهدا را میبینیم و عکس شهدا عمل کنیم.

اولادقباد با اشاره به کلام شیوای حضرت علی (ع) که فرمودند، هر کسی به من یک کلمه بیاموزد من را بنده خود ساخته،به دانش آموزان توصیه نمود: زمان برای شما حکم طلا را دارد و از فرصتها استفاده کنید.

او خاطر نشان کرد:مدارس ما به‌سوی مهارت‌آموزی پیش رود و آموزش مهارت‌های اساسی زندگی و نشاط اجتماعی برای دانش‌آموزان ضروری دانست و یکی از این راهکارهای رسیدن به نشاط ورزش برشمرد.

اولاد قباد به انعقادتفاهم‌نامه‌ای فیمابین وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش نیزاشاره کرد که در این راستا دانش‌آموزان بتوانند از سالن‌های ورزشی به‌راحتی استفاده کنند.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلام‌شهر درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد:در مدارس کرسی‌های گفت‌و‌گو بین دانش‌آموزان و والدین احیا شود تا دانش‌آموزان روحیه پرسشگری و انتقاد سازنده را تقویت و از آن برای پیشرفت و آبادانی کشور استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار