گردهمایی بزرگ مدیران شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد

طرقبه شاندیز(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز گفت: برای اجرای هر طرحی در مدرسه باید ابتدا معلمان آن را باور کنند چون مجری اصلی هر طرحی در مدرسه معلمان هستند.

کد مطلب: ۹۵۵۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی بزرگ مدیران شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد

رضا رفسنجانی گفت: توفیقات کسب شده در حوزه آموزشی پرورشی این اداره بی شک با ارائه و اجرا برنامه عملیاتی مدون و هدفمند مدیران ارجمند محقق شده است در سال تحصیلی جدید دانش آموزان را به سمت پژوهش محوری سوق دهید.

وی گفت: امسال تمام مدارس سطح شهرستان هر ماه را به یکی از مولفه های مدرسه زندگی که مملو از واژه های ناب زیستن می باشد اختصاص خواهند داد.

رضا رفسنجانی افزود: دانش آموزان ما باید امید به آینده داشته باشند و آینده ای روشن و مبتنی بر اخلاق تا بتوانند به اهداف عالیه سند تحول بنیادین برسند. فرهنگ مدرسه و امکانات زیربنایی مدرسه دو عامل اصلی رشد و توسعه سازمان مدرسه می باشد که هر دو تحت تاثیر مدیریت و رهبری مدیر مدرسه محقق خواهند شد.

وی ادامه داد: رشد و توسعه حرفه ای معلمان و کارکنان، نقش بسزایی در توسعه سازمان مدرسه دارد و مدیران ما نیاز به راهنمای عمل و برنامه عملیاتی در این زمینه دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان در ادامه اعلام کرد: تمام فلسفه وجودی مدارس حیات طیبه است یعنی آموزش به سبک دین و این مدارس هستند که باید بتوانند مومن تربیت کنند.حفظ ارزش‌های نظام، انتقال ارزشهای انقلاب به نسل آینده و استحکام و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در دستور کار تعلیم و تربیت قرار بگیرد.

رفسنجانی گفت: برای اجرای هر طرحی در مدرسه باید ابتدا معلمان آن را باور کنند چون مجری اصلی هر طرحی در مدرسه معلمان هستند.سیاست سال جدید ما سعی در ایجاد تعامل میان اداره، معاونین، مدیران،معلمین، اولیا و دانش آموزان است.

در پایان سرهنگ ایزدی؛رییس پلیس راهور شهرستان طرقبه شاندیز در خصوص دستورالعمل های سرویس دانش آموزی در سال تحصیلی جدید و یادآوری مدیران مدارس به همیاران پلیس در زمینه رعایت قوانین و مقررات سخن گفت. شایان ذکر است در این همایش از شعار سال تحصیلی ۹۹_۹۸ برای مدارس شهرستان و هر ماه یک پیام از مولفه های زندگی رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار