تیر اندازی در شرق تهران برای دستگیری دو سارق تحت تعقیب

تهران (پانا) - رئیس کلانتری جوادیه از شلیک چند تیر هوایی در محدوده خیابان الله اکبر برای دستگیری دو سارق تحت تعقیب خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۵۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تیر اندازی در شرق تهران برای دستگیری دو سارق تحت تعقیب

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ منصور حشمتیان درباره دستگیری این دو سارق تحت تعقیب اظهار کرد: ساعت ۲۲ روز بیست و چهارم شهریور ماه، واحد گشت کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده خیابان الله اکبر به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با یک راننده و سرنشین مشکوک برخورد کردند.

وی ادامه داد: راننده خودرو که متوجه حضور مامور گشت انتظامی کلانتری شد به سرعت از محل متواری شد اما از طی مسافتی خودرو را متوقف کرد و سرنشین آن به صورت پیاده از محل متواری شد. راننده به فرار خود ادامه داد و ماموران نیز او را تعقیب کردند تا اینکه پس از مدتی تعقیب و گریز برای جلوگیری از فرار این فرد ضمن رعایت مقررات به کارگیری از سلاح، چند تیر هوایی شلیک کردند.

رئیس کلانتری جوادیه با بیان اینکه پس از آن نیز ماموران یک تیر به لاستیک خودرو متهم شلیک کردند گفت: پس از شلیک تیر، خودرو از تعادل خارج و متوقف شد اما متهم به فرار خود ادامه داد و پس از مدتی وارد ساختمانی در همان محدوده شد. در ادامه عملیات دستور ورود به مخفیگاه ماموران مخفیگاه متهمان از سوی ماموران گشت انتظامی گرفته شد و عوامل پلیس با ورود به ساختمان متهم را دستگیر کردند.

به گفته وی طی بررسی‌های انجام شده از خودرو متهمان تعدادی تجهیزات دفاعی از جمله سه قبضه سلاح سرد و ۱۳ قلم تجهیزات خودرو کشف و فرد دیگری که در همان محل حضور داشت، دستگیر شد.

سرهنگ حشمتیان افزود: با انتقال متهمان به کلانتری و انجام تحقیقات پلیسی هر دو متهم به همدستی با یکدیگر و ارتکاب پنج فقره سرقت اعتراف کردند. هم اکنون نیز تحقیق از متهمان برای کشف سایر جزئیات پرونده ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار