گ مثل گپ با اجرای بهرام ابراهیمی از رادیو نمایش پخش می شود

تهران (پانا) - برنامه رادیویی (گ مثل گپ) با اجرای بهرام ابراهیمی ، هنرمند نام آشنای سینما، تاتر ، رادیو و تلویزیون به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

کد مطلب: ۹۵۵۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
گ مثل گپ با اجرای بهرام ابراهیمی از رادیو نمایش پخش می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، زهره سربازی تهیه کننده برنامه رادیویی (گ مثل گپ) ضمن اعلام این مطلب افزود: گ مثل گپ عنوان برنامه ای رادیویی است که گفتگوی صمیمی با اهالی سینما و موسیقی دارد و روزهای پنج شنبه و جمعه از رادیو نمایش پخش می شود.

سربازی ادامه داد : این هفته پنج شنبه و جمعه گفت و گویی خواهیم داشت با حمید رضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیون که مخاطبان، ایشان را با مجموعه تلویزیونی با من بمان و آوای باران و دیگر مجموعه ها و فیلم های تلویزیونی و سینمایی به خاطر می آورند.

وی تأکید کرد : یکی از اتفاقات جالب در این قسمت از برنامه ، آن است که اولین تجربه حمید رضا پگاه با بهرام ابراهیمی در سریال ضلع ششم بوده و این هفته بعد از مدتها این دو هنرمند در استودیو رادیو نمایش مقابل یکدیگر می نشینند و گفت و گوی صمیمانه ای خواهند داشت .

سربازی در پایان گفت : قرار است در برنامه این هفته (گ مثل گپ) با توجه به حضور حمیدرضا پگاه در برنامه، دیالوگ های و قسمت های خاطره انگیزی از فیلم های این هنرمند ازرادیو نمایش پخش شود .

گ مثل گپ ، به تهیه کنندگی زهره سربازی ، نویسندگی مریم توفیقی و لیلا صفری، اجرای بهرام ابراهیمی ، هماهنگی اکرم خیرخواه ، پنج شنبه و جمعه ، ساعت 20:30 از رادیو نمایش پخش می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار