طنین بانگ توحیددرمدارس یزد و اقامه اولین نماز جماعت در سال تحصیلی جدید

یزد (پانا)- نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزدظهر امروز در هنرستان ۱۵ خرداد ناحیه یک یزد حضوریافت وپس ازاقامه نمازجماعت در جمع آنان گفت: آشفتگی جهان و دنیای غرب به خاطر فراموشی هدف زندگی است.

کد مطلب: ۹۵۵۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
طنین بانگ توحیددرمدارس یزد و اقامه اولین نماز جماعت در سال تحصیلی جدید

" آیت الله محمدرضا ناصری" با تبریک سال تحصیلی جدید و آرزوی موفقیت برای تمامی دانش آموزان افزود: خداوند متعال برای خلقت هر موجودی هدفی را مشخص مشخص کرده است .
"آیت الله ناصری" با یادآوری این نکته که خداوند آنچه در آسمان زمین است را برای انسان خلق کرده است افزود: بر انسان است که هدف خلقت خویش را به درستی بشناسد و برای رسیدن به آن تلاش کند.
امام جمعه یردافزود :بر اساس آنچه از قران وعقل استفاده می شود هدف زندگی انسان هدف والا و متعالی است که در ما ورای این عالم است.
نماینده ولی فقیه در استان یزد هدف از خلقت انسان را رسیدن به کمال و مقام قرب الهی دانست و گفت: روح و قلب آدمی در ارتباط با خداوند صیقل می یابد.
ایشان آموزش و تعلیم را مقدمه‌ای برای رسیدن به کمال و تعالی دانست و به دانش‌آموزان توصیه کرد عزت را از خدا بگیرند و در زندگی خود ائمه اطهار و معصومین را الگوی خود قرار دهند.
آیت الله ناصری در پایان سخنان خود فرهنگیان ومعلمان را مخاطب خویش قراردادوگفت‌: معلمین‌ در آموزش های خود همواره سه چیز را مد نظر داشته باشند.
ایشان ازمعلمین خواست دانش آموزان را با معرفت خداآشنا کنند وبه آنان تفکر وتعقل کردن را بیاموزند تا بتوانند با تفکرتعقل مسیر زندگی خود را انتخاب کنند.
در ادامه این مراسم با اهدای هدایایی از سه دانش آموز برتر استان در مسابقات علمی و کاربردی هنرستانها تجلیل شد.
دراین مراسم فرمانداریزد ، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار