آیین بازگشایی مدارس در منطقه۷

تهران (پانا) - به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس مراسمی در دبیرستان دخترانه میثاق منطقه۷ با حضور فرنیاپور، سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، سیدصدرا خوش قدم، رئیس انجمن اولیا و مربیان شهر تهران برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۵۵۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین بازگشایی مدارس در منطقه۷

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 7 شهر تهران، در ابتدای مراسم رزاقی، مدیریت آموزشگاه ضمن خوشامد گویی به میهمانان محترم و دبیران گرامی که در مراسم حضور داشتند و دانش آموزان عزیز صحبت هایی پیرامون روز نخست مدرسه و شور و حال این روز ها بیان نمود.

در ادامه فرنیاپور ضمن تبریک این ایام به دبیران و دانش آموزان و بزرگداشت هفته دفاع مقدس سخنانی در باب شان و مقام معلم بیان نموده و اظهار داشت که ارج نهادن به مقام معلمی که شغل انبیاست کلید رشد وتوسعه هر جامعه و رواج روحیه احترام در آن کشور است. ایشان پیرامون یادگیری معنوی و آنچه باعث کمال انسان می شود مطالبی را مطرح نمودند و از دانشمندان و شخصیت های مطرح جهانی که از بین همین دانش آموزان هستند به عنوان مثال مریم میرزا خانی نام بردند و یاد این دانشمند را گرامی داشت.

در ادامه حق شناس در سخنان کوتاهی آغاز سال تحصیلی را به دانش آموزان و دبیران محترم تبریک عرض نموده و گذر عمر و ارزش زمان را به دانش آموزان یادآوری کردند و از ایشان خواستند به چگونگی و کیفیت این روز ها که با سرعت می گذرند اهمیت دهند.

در خاتمه مراسم به رسم یادبود هدیه ای از طرف دبیرستان میثاق توسط حق شناس به ج فرنیاپور اهدا گردید. همچنین فرنیاپور سوالی را برای دانش آموزان در رابطه با « دو مورد که خداوند در زمان آفرینش انسان به آن افتخار نموده است» را مطرح نمود و اعلام کرد به پنج نفر اول جایزه ای از طرف فرمانداری اهدا می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار