تحویل هدایای کارکنان مخابرات منطقه سمنان به دانش‌آموزان بی‌بضاعت

سمنان (پانا) - هدایای کارکنان مخابرات استان سمنان به دانش‌آموزان بی بضاعت استان، جهت توزیع تحویل آموزش و پرورش استان شد.

کد مطلب: ۹۵۵۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تحویل هدایای کارکنان مخابرات منطقه سمنان به دانش‌آموزان بی‌بضاعت

به مناسبت فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس و با هدف حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت، شورای فرهنگی مخابرات استان سمنان اقدام به انجام پویش "بوی مهر، بوی مهربانی" نمود.

در نشستی که به همین مناسبت با حضور مدیر مخابرات منطقه سمنان و مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان انجام شد، هدایای کارکنان خیر مخابرات استان سمنان به دانش‌آموزان بی بضاعت استان، جهت توزیع بین دانش‌آموزان نیازمند، تحویل آموزش و پرورش استان شد.

بر اساس این گزارش، کارکنان مخابرات منطقه سمنان بصورت خودجوش و در راستای ترویج فرهنگ و سنت حسنه کمک به علم و تربیت، یاری به دانش‌آموزان نیازمند استان و انجام مسئولیت اجتماعی، اقدام به برپایی پویش "بوی مهر، بوی مهربانی" نمودند.

در این نشست مجید دارائی، مدیر مخابرات منطقه سمنان عنوان کرد: هر سال پویش "بوی مهر، بوی مهربانی" در آستانه سال تحصیلی جدید و برای حمایت از فرزندان خانواده‌های نیازمند در مخابرات استان برگزار خواهد شد که امیدواریم این پویش در سطح ادارات استان، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی عمومیت یابد.

در ادامه محمد دستورانی، مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان، ضمن خیر مقدم به مهمانان و ابراز مسرت از اقدام خیرخواهانه کارکنان مخابرات استان سمنان و آرزوی ترویج فرهنگ مزبور، این اقدام را نوعی تقوای عملی عنوان کرد و مراتب تشکر خود را از کارکنان خیر مخابرات استان ابراز داشت.

شایان ذکر است در این نشست رئیس اداره حراست، رئیس اداره حقوقی و رئیس شورای فرهنگی و مسئول روابط‌عمومی از مخابرات استان و معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان و رئیس آموزش و پرورش شهرستان سمنان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار