ارسال 227 اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه های استان یزد

یزد (پانا) - مدیرخانه مطبوعات یزد از ارسال 227 اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه های استان خبر داد و افزود: در این دبیرخانه 213 اثر تایید شده است.

کد مطلب: ۹۵۵۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
ارسال 227 اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه های استان یزد

"فرزاد فیضی" در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه 31 شهریور ماه آخرین مهلت ارسال آثار بوده است بیان کرد: 227 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این تعداد 213 اثر تایید شده است.

"فیضی" از برگزاری نخستین جشنواره فصلی رسانه‌های یزد در سه بخش اصلی، ویژه و جایزه فصل خبر داد و عنوان کرد: 154 اثر در بخش اصلی، 40 اثر در بخش ویژه و 19 اثر در بخش جایزه فصل به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی در ادامه افزود: 154 اثر در بخش اصلی که شامل 65 گزارش، 36 مقاله، 32 مصاحبه و 21 عکس شامل تک عکس و گزارش تصویری است به ثبت رسیده است.

این مسئول آثار ارسال شده را توسط 55 شرکت کننده عنوان کرد و گفت: نماز در آدینه رسانه و رونق تولید از موضوعات اصلی و مهم این جشنواره بوده است.

ایشان 12 اثر توسط 8 شرکت کننده و 28 اثر توسط 20 شرکت کننده را به ترتیب در موضوعات نماز و رونق تولید دانست.

مدیرخانه مطبوعات استان یزد گفت: در حال حاضر بررسی لزوم تمدید جشنواره در حال انجام است و در صورتی که تصمیمی در این رابطه اتخاذ شد، از سوی روابط عمومی خانه مطبوعات اعلام می‌شود.

ایشان به برگزاری این جشنواره در سال‌های قبل به صورت منطقه‌ای اشاره کرد و افزود: از امسال این جشنواره به صورت استانی و فصلی برگزار می شود.

خانه مطبوعات استان یزد هم اکنون 143 نفر عضو اصلی و افتخاری دارد که از این تعداد 45 نفر خانم هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار