زنگ مهر حسینی در مدارس نیشابور نواخته شد

نیشابور ( پانا ) - مراسم نمادین آغاز بهار تعلیم و تربیت و نواختن زنگ مهر حسینی و زنگ ایثار و شهادت در دبستان شاهد بقراط نیشابور با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۵۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مهر حسینی در مدارس نیشابور نواخته شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و گرامی داشت بهار تعلیم و تربیت و تقارن آن با هفته دفاع مقدس، گفت: شعار آموزش و پرورش خراسان رضوی در سال تحصیلی جدید امید آفرینی، مشارکت پذیری همراه با مهارت آموزی است که تلاش مجموعه بر آن است که نشاط معنوی، مشارکت درونی و بیرونی و هدایت به سمت مهارت آموزی آموزش و پرورش جاری باشد.

حسین مهرابادی افزود: درسال تحصیلی جاری چهار هزار و 800 دانش آموز به جمعیت دانش آموزی نیشابور افزوده شده است که با این حساب جمعیت دانش آموزی نیشابور به 75 هزار نفر رسیده که 450 کلاس درس سازماندهی شده است.

وی ادامه داد: ما از همه عزیزانی که در زمینه تعلیم و تربیت گام برداشته و زمینه حرکت دانش آموزان در مسیر ساحت های تربیتی را فراهم کرده اند، صمیمانه قدردانیم.

در این مراسم پیام مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز قرائت شد.

فرماندار نیشابور از زحمات نهادهای حامی و همراه با آموزش و پرورش تقدیر کرد و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز پیوند بین اولیاء و مربیان را زمینه رشد همه جانبه دانش آموزان دانست.

در پایان زنگ مهر حسینی توسط فرماندار، شهردار، فرماندهی انتظامی و بسیج شهرستان و همراهی جمعی از مسئولان نواخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار