آموزش و پرورش کلید فتح آینده است/ دفاع مقدس راه ایستادگی و مقاومت را به ما نشان داد

قاین (پانا) ـ فرماندار قاین با بیان این که دفاع مقدس راه ایستادگی و مقاومت را به ما نشان داد گفت: با این اندیشه وراهبرد بود که در طول انقلاب با همه خباثت هایی که تاکنون بر ما تحمیل شده است سربلند بیرون آمده ایم.

کد مطلب: ۹۵۵۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش کلید فتح آینده است/ دفاع مقدس راه ایستادگی و مقاومت را به ما نشان داد

محمد کریمی فرماندار قاین در مراسم نواخته شدن زنگ مهر ومراسم آغازین ماه مهر که در دبیرستان شاهد ام ابیها برگزار شد با اشاره به تقارن ماه مهرو هفته دفاع مقدس اظهار کرد:کتاب دفاع مقدس تحقیق همه مجاهدت های مردان بزرگ و غیوری است که رفتارو منششان ریشه در عاشورا دارد

او افزود: در دوران دفاع مقدس ،ماموریت اساسی همه رزمندگان ممکن کردن همه ناممکن ها بود.

کریمی ادامه داد:دفاع مقدس واژه ای است که با جنگ وارد ادبیات اجتماعی سیاسی و فرهنگی جمهوری اسلامی شد ولی با جنگ به اتمام نرسید بلکه در قالب های مختلف وعرصه های مختلف شاهد آموفقیت های آثار جنگ بودیم.

فرماندار قاین بیان داشت:دفاع مقدس اکسیری از غیرت،عظمت و قدرت برای ایران به ارمغان داشت که همه دولت های غربی و شرقی اذهان داشته اند اگر قرار است گره ای در خاورمیانه باز شود باید با حضور مقتدر جمهوری اسلامی باشد .

او با بیان این که دفاع مقدس راه ایستادگی و مقاومت را به ما نشان داد گفت: با این اندیشه وراهبرد بود که در طول انقلاب با همه خباثت هایی که تاکنون بر ما تحمیل شده است سربلند بیرون آمده ایم.

مقام عالی دولت در ادامه با اشاره به اینکه دفاع مقدس تمام راهبردها و محاسبات دشمنان را به چالش کشیده است گفت:راهبرد دشمن تولید بذر یأس و نا امیدی است و امروز همه ما تکلیف و مسئولیت داریم آن تابلوی زیبای دفاع مقدس و آن روزهای حساس و پرمخاطره را با همه ظرفیت ها،ایثارها و گذشت ها به نسل جدید منتقل نماییم.

کریمی در ادامه نیز به آغاز ماه مهر اشاره کرد و گفت: دانش و اخلاق از ره آوردهای مهم اسلام از دره های خشک حجاز بود و آموزش و پرورش کلید فتح آینده و دو کارکرد مهم مدرسه،محل یادگیری و نیایش است. لذا انتظاری که از دیرباز از آموزش و پرورش بوده این است که انسان ها را برای فردا تربیت کند و نسل امروز را برای زندگی در جامعه فردا آماده سازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار