در اولین روز از سال تحصیلی ۹۹-۹۸ صورت گرفت؛

بازدید سرزده وزیر آموزش‌وپرورش از دو مدرسه دخترانه شهر تهران

تهران (پانا) - در اولین روز از سال تحصیلی 99-98 وزیرآموزش‌وپرورش از دو مدرسه دخترانه  شهر تهران به‌طور سرزده بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۵۵۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرزده وزیر آموزش‌وپرورش از دو مدرسه دخترانه شهر تهران

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، محسن حاجی‌میرزایی، پس از آیین آغاز سال تحصیلی 99-98 که با حضور رئیس‌جمهوری برگزار شد، در بازدیدی سرزده از دبستان و دبیرستان دخترانه هیئت‌امنایی محمد عاصمی، اولین روز بازگشایی مدارس در این دو مدرسه را بررسی کرد.

او با حضور در دفتر معلمان با کادر آموزشی این مدرسه در مورد ساماندهی نیروی انسانی در مدارس شهر تهران، تجربیات آن‌ها از ساماندهی خود و همکاران‌شان و طرح‌های آموزش‌وپرورش در سال تحصیلی جدید گفت‌وگو کردند.

وزیر آموزش‌وپرورش در ادامه از کلاس‌های درس و دانش‌آموزان دختر این مدرسه بازدید کرد و روند تعطیلات سه‌ماهه دانش‌آموزان بعد از امتحانات خرداد و طرح‌های اوقات فراغت، نحوه ثبت‌نام در مدارس، تجربیات آن‌ها از فرایند ثبت‌نام خودشان و دوستان دانش‌آموزشان و آمادگی مدرسه و آموزش‌وپرورش برای بازگشایی مدارس را به گفت‌وگو گذاشت.

همچنین وزیر آموزش‌وپرورش با بازدید از سایر بخش‌ها، آمادگی این مدرسه را برای اول مهر و حضور دانش‌آموزان بررسی کرد.

حاجی میرزایی در این دو بازدید با اهدای شاخه گل به معلمان و دانش‌آموزان این مدارس، آغاز سال تحصیلی را به آن‌ها تبریک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار