فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

دفاع مقدس فقط برای ملت ایران زیبنده است

زاهدان(پانا)- به گفته ی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، همه ی تلاش ما برای اثبات حقانیت نظام جمهوری اسلامی در مقابل دنیای کفر است لذا به همین جهت دفاع ما همچنان باقی مانده و ادامه دارد.

کد مطلب: ۹۵۵۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
دفاع مقدس فقط برای ملت ایران زیبنده است

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار امان الله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در برنامه زنده تلویزیونی «دفاع ادامه دارد» شب گذشته گفت: هر کشور و ملتی که آب و خاک و سرزمین آن از ارزش‌های آن کشور و ملت مورد تهاجم یک کشور متخاصم قرار بگیرد نوع دفاعی که انجام میگیرد مقدس است و در واقع دفاع از حریم امنیت و ارزش‌های آن است.

او با اشاره به این مطلب که دفاع مقدس برای کشور ما با ارزش شد، علاوه بر اینکه خاک، وطن و مردم ما مورد تهاجم قرار گرفت، برای همه ما کشور و مردم متصور است دفاع مقدس در کشور ما به این زیبایی امروز جا افتاد و به این باشکوهی بعد از ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی توجه به ارزش‌های دینی معنوی اعتقادی ملت ایران بود که ملت ایران را سربلند کرد.

سردار گشتاسبی با تاکید بر این مطلب که فرزندان این ملت و این کشور بزرگ همه‌ی اقوام که در این کشور بودند برای صیانت از انقلاب خود به دفاع از ارزش‌های این نظام رفتند و برای ثبات و امنیت کشور باعث شد این انقلاب همچنان استوار و و دائم مسیر خود را طی کند لذا از این منظر است که دفاع ما یک دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: علاوه بر اینکه ما صیانت کردیم دفاع کردیم و به دشمن اجازه ندادیم به تجاوز خود ادامه دهد دفاع از ارزش‌های الهی و دینی باعث شد که دفاع مقدس تنها برای کشور ما رقم بخورد چرا که برای تقدیم این دفاع خون اهدا شد و جوانان بسیاری در دفاع از انقلاب از استان سیستان و بلوچستان اعزام و برای صیانت از نظام رفتند و جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

او ادامه داد: دفاع مقدس فقط برای جنگ و ملت ایران زیبنده بود و هست و امروز مردم بصیر و آگاه کشور ایران اسلامی، که انقلاب اسلامی در آغازین روز‌های پیروزی خود با موج مخالفت‌های استکبار جهانی آمریکا و ایادیش روبه‌رو شد بعد از۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی هیچ روزی را در تاریخ انقلاب اسلامی سراغ نداریم که آمریکایی‌ها ایادی استکبار جهانی بر علیه این نظام اسلامی توطئه نکرده باشند.

سردار گشتاسبی بیان کرد: دشمنان ما از این جهت عصبانی هستند که هوشیاری و تبعیت پذیری مردم ما از امام و امروز از مقام عظمای ولایت و حضورشان در صحنه‌های مختلف در دفاع از این نظام اسلامی هر حرکتی که ما برای یاس و نابودی استکبار جهانی و آمریکا در طول ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی انجام دادیم برای ما مقدس است.

او در پایان اظهار کرد: دفاع مقدس از این جهت است که همه‌ی تلاش ما برای اثبات حقانیت نظام جمهوری اسلامی در مقابل دنیای کفر است لذا به همین جهت است که دفاع ما همچنان باقی است و ادامه دارد تا روزی که انشاالله دشمنان اسلام آمریکا در برابر عظمت و قدرت این ملت و قدرت اسلام و قرآن ما خوار و ذلیل شوند و این راه نورانی تداوم پیدا خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار