مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی :مهر، ماه مهربانی و آغاز سعادت یک ملت است

درمیان (پانا) ـمدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ا فزود: مهر آغاز کشت و کار در مزرعه وجود کسانی است که اگر در وجودشان مهر بکاریم وجودشان مهرآگین خواهد شد.

کد مطلب: ۹۵۵۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی :مهر، ماه مهربانی و آغاز سعادت یک ملت است

در این آیین که روز دوشنبه به صورت نمادین در هنرستان دخترانه محمود فقیهی شهر اسدیه درمیان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استان و شهرستان برگزار شد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مهر، ماه مهربانی و آغاز سعادت یک ملت است.

محمد علی واقعی با بیان این که هر چه داریم از حماسه سازان دفاع مقدس، شهدا،جانبازان، ایثارگران و آزادگان داریم، تصریح کرد: : مهر آغاز کشت و کار در مزرعه وجود کسانی است که اگر در وجودشان مهر بکاریم وجودشان مهرآگین خواهد شد.

واقعی افزود: معلمان واقعی دلاورمردانی هستند که تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای دفاع از اسلام و کیان اسلامی جان خود را فدا کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر اجرای کامل سند تحول بنیادین در مدارس استان تأکید کرد و ادامه داد: مهم ترین رسالت فرهنگیان خراسان جنوبی تربیت نسلی مومن بصیر، انقلابی و پرتلاش در طراز انقلاب اسلامی است.

واقعی با بیان این که دیگر مدرسه خشت و گلی در خراسان جنوبی وجود ندارد، یاد آور شد: تا پایان سال جاری کلیه مدارس و کلاس های کانکسی در سطح استان نیز جمع آوری می شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش از شهرستان درمیان به عنوان خط مقدم جبهه ی فرهنگی استان یاد کرد و ادامه داد: فرهنگیان مرزنشین این شهرستان با توجه به هجمه های فرهنگی دشمن رسالتی دو چندان دارند.


مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی هم در این آیین گفت: این پروژه با زیربنای ۵۰۰ متر با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

محمدرضا بیکی افزود: این پروژه با همت موسسه پویندگان مهر اجرا می‌شود که یک میلیارد از محل اعتبارات دولتی و بقیه خیرساز است.

او از بهره برداری ۱۸۰ کلاس درس در مهر امسال خبر داد و گفت: ۷۷ درصد این کلاس‌ها خیرساز است.

بیکی با بیان اینکه جشن حذف مدارس خشتی و گلی امروز همزمان با پروژه مهر گرفته می‌شود تصریح کرد: در ارتباط با گرمایش مدارس ۸۰۰ کلاس درس استان که زیرساخت آماده دارند تا آخر مهر به سیستم گرمایش از مرکز مجهز می‌شوند.

همچنین مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی آموزش و پرورش درمیان در قالب پروژه مهر به بهره‌برداری رسید.

۱۸۰ هزار دانش آموز خراسان جنوبی با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت، سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار