مدیرکل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش: دانش آموزان باید خود را برای جهاد علمی آماده کنند

تبریز (پانا) - مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر اکنون نبرد در میدان جنگ را نداریم وظیفه دانش آموزان این است که خود را برای جهاد علمی آماده کنند و برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تلاش کنند.

کد مطلب: ۹۵۵۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد

زهرا مظفر صبح امروز در آیین زنگ مهر و هفته دفاع مقدس در دبیرستان دکتر موحد ناحیه چهار تبریز بیان کرد: تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس حاوی این پیام است که همیشه باید تخصص و تعهد در کنار هم باشد تا انسان بتواند از جهالت نجات یابد.

وی ادامه داد: یاد و خاطره شهدای گرانقدر اسلام و مرور رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس این پیام را تداعی می کند که اگر اکنون نبرد در میدان جنگ را نداریم وظیفه دانش آموزان این است که خود را برای جهاد علمی آماده کنند و برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تلاش کنند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش افزود: در مبانی اسلام به تعلیم و تربیت تاکید فراوانی شده است و هرچه در این حوزه بهتر و عمیق تر حرکت کنیم به همان اندازه آینده کشور تضمین خواهد شد.

مظفر بیان کرد: اکنون با حمایت های مقام معظم رهبری و درایت دولت و برنامه های وزارت، آموزش و پرورش ور مسیر تحول قرار گرفته است و راه رشد را می پیماید.

وی افزود: آموزش و پرورش وظیفه دارد برای استقرار زیر نظام شش گانه و رشد دانش آموزان در تمام ساحت های تربیتی پیش رود.

مدیرکل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش و پرورش برای تقویت مدارس، ارتقاء جایگاه معلم و توجه به عدالت آموزشی و د رمجموع به سمت بهبود وضع موجود حرکت می کند.

در این مراسم پیام تبریک وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید توسط مدیرکل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش قرائت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار