پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

ساری (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان مازندران در پیامی بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 98-99 را تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۵۵۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

متن پیام علی‌اصغر قیصری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عَلَّمَ بِالْقَلَمِ عَلَّمَ الْإِنْسانَ ما لَمْ یَعْلَمْ

با گرامی‌داشت تقارن آغاز سال تحصیلی 98-99 و هفته دفاع مقدس، حضور دوباره‌ی دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیاء گرامی به نهاد تعلیم و تربیت و عرصه اندیشه و علم را تبریک می‌گویم.

سازمان دانش‌آموزی استان مازندران در سال تحصیلی جدید هم‌سو با چشم‌اندازهای ترسیم‌شده در آموزش و پرورش و نگاه همه‌جانبه به هدف غایی دست‌یابی دانش‌آموزان به حیات طیبه، در انجام فعالیت‌هایی همچون «تربیت نیروی انسانی توانمند و کارآمد»، «آموزش مهارت‌های گروهی و زندگی اجتماعی» و «برگزاری هدفمند اردوهای دانش‌آموزی» اهتمام داشته و تمامی ظرفیت خود را در ترویج الگوها و اسوه‌های انقلابی، اسلامی و ملی در دانش‌آموزان، تقویت روحیه نوع‌دوستی و ایجاد علاقه به فرهنگ اسلامی-ایرانی در آنان به کار می‌گیرد.

معتقد هستیم دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز عضو تشکل های سازمان دانش‌‌آموزی، از دانش و بینش همراه با توانمندی و کارایی برخوردارند که در پیشبرد اهداف عالیه دستگاه تعلیم و تربیت تأثیرگذار است چرا که این تشکل‌ با حضوری داوطلبانه و منسجم، همواره به بهبود وضع موجود، ارتقای اندیشه و توانایی دانش‌آموزان و کاهش آسیب‌های اجتماعی و فردی می‌اندیشد.

امید است که مربیان متعهد و توانمند سازمان دانش‌آموزی در سال تحصیلی جدید، بیش از گذشته، در فراهم آوردن بستر مناسب تربیت اجتماعی دانش‌آموزان و یاری رساندن به آموزش و پرورش استان مازندران مثمر ثمر باشند.

از درگاه خداوند منان برای تمامی دانش‌آموزان، مربیان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت، بهروزی و سرافرازی مسئلت دارم.

علی‌اصغر قیصری

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان مازندران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار