رئیس پلیس پیشگیری ناجا خبر داد

حضور تیم‌های نظارتی در مسیرهای تردد دانش‌آموزان

تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت تیم‌های نظارتی، گشت‌های محسوس و نامحسوس به تعداد 43 هزار نیرو در قالب 17 هزار مورد انواع گشت با استقرار در معابر اصلی منتهی به مدارس با هرگونه مزاحمت و تخلف برخورد جدی می‌کنند.

کد مطلب: ۹۵۵۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور تیم‌های نظارتی در مسیرهای تردد دانش‌آموزان

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی با اشاره به حضور مقتدرانه و جدی پلیس در طرح بازگشایی مدارس، نیروی انتظامی را تامین کننده نظم و امنیت و همکاری شهروندان و والدین دانش‌آموزان با پلیس را در خدمت‌رسانی هرچه بهتر مهم ارزیابی کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات تعاملی متعدد با انجمن‌های اولیا و مربیان در طول سال تحصیلی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسات آموزشی از سوی کارشناسان پلیس پیشگیری، آشنایی والدین و دانش‌آموزان با تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و راه‌های مقابله با این آسیب‌ها به جوانان است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا افزود: برخورد قاطع با مزاحمان خیابانی و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی از مهمترین تمهیدات پلیس پیشگیری برای بازگشایی مدارس است؛ تیم‌های نظارتی، گشت‌های محسوس و نامحسوس به استعداد 43 هزار نیرو در قالب 17 هزار مورد انواع گشت با استقرار در معابر اصلی منتهی به مدارس با هرگونه مزاحمت و تخلف برخورد جدی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم آرامش و اطمینان خوبی را برای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها به وجود بیاوریم، تصریح کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و ارتقای آرامش و احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند و تا رسیدن به شرایط ایده‌آل و اطمینان بخش به ماموریت خود ادامه خواهد داد.

این مقام انتظامی افزود: همکاری شهروندان و والدین، پلیس را در خدمت رسانی هر چه بهتر یاری خواهد کرد و ما توقع داریم که تمام سازمان‌های متولی پلیس را در تامین نظم و آرامش همگانی یاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با رویکردی جامعه محور به دنبال تحقق مشارکت فعال آحاد مختلف جامعه است و تجربه ثابت کرده که همراهی مردم در هر طرحی موفقیت آن را تضمین خواهد کرد و در این راستا بیش از 2 هزار و 700 پلیس افتخاری در طرح تامین امنیت مدارس مشارکت می‌کنند.

شرفی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه را نیازمند عزم جدی تمام سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: برگزاری جلسات آموزش‌های همگانی و توصیه‌های پلیسی برای دانش‌آموزان از دیگر فعالیت‌های پلیس است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا به مدیران مدارس و اولیای دانش‌آموزان توصیه کرد که هر نوع بی‌انضباطی در این خصوص را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار