پیام مدیر دانش آموزی استان خراسان جنوبی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

بیرجند(پانا) ـ مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۵۵۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر دانش آموزی استان خراسان جنوبی  به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

متن پیام محمدرضابااطمینان به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ن و القلم و مایسطرون
آغازین روزهای مهرماه یادآور حضور دانش آموزان و دانشجویان دانش دوستی است که برای ورود به بهاری فرحناک مهیا می‌شوند و بی وقفه و با عشق برای رفتن به خانه دوم لحظه شماری می‌کنند.
این روز‌ها را باید سرآغاز لبخند‌ها و شادی‌های فرزندان مستعد و با اراده این مرز و بوم تلقی کرد که توسعه همه جانبه میهن خود را از هم اینک در سر می‌پرورانند.
بی شک مدرسه دومین خانه و مامن آینده سازان و نخستین نهاد اجتماعی برای ورود به دنیای جدیدی است که از اکنون باید در آن تمرین خودباوری، علم اندوزی و نگاه توسعه نگر داشت.

این استان مستعد، با پتانسیل‌های فکری و معنوی و برخوردار از نیروهای زبده و کار آزموده مرهون تلاش بی وفقه معلمان و فرهنگیان دلسوزی است که در همین مدارس درس عشق دادند و مشق ایمان کردند.

تقارن بهار تعلیم و تربیت با ماه محرم و هفته‌ دفاع مقدس که فضای مدارس را به یاد و خاطره شهیدان، متبرک ساخته، پیام‌آور رسالت بزرگی است که سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش با نثار خون خود در مدرسه عاشورا و در تاریخی ترین کلاس درس بر دوش ما نهادند و شاگردانی در این مکتب تربیت شد که با رشادت ها و سلحشوری های خود در طول 8سال دفاع مقدس نشان دادند که درس عشق و ایثار و شهادت را از مولا و مقتدای خود آموخته اند.

برماست که پاسداری از حرمت خون شهیدان را در سنگر تعلیم و تربیت نصب العین خود قرار دهیم و در این راه مقدس از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.

یقین دارم که فرهنگیان فرهیخته و گرامی همت بالا خواهند زد و برای اجرای مطلوب این برنامه ها، شکوفا نمودن استعدادهای فرزندان این مرز و بوم و تربیت نسلی مومن، معتقد و پایبند به ارزش ها و آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش بی وقفه خواهند نمود.

از دانش آموزان عزیز که سرمایه های بی بدیل این مملکت هستند، تقاضا دارم با غنیمت شمردن لحظه‌های عمر و با احترام به معلمان که از آنها جان روشن می یابند و ارج نهادن به زحمات اولیای خویش، برای ساختن ایرانی آباد، آزاد و مقتدر بیش از پیش تلاش نمایند.

این جانب سال تحصیلی جدید و آغاز ماه مهر و مهربانی و فصل شکفتن شکوفه های علم و دانش برتمامی دانش آموزان ، فرهنگیان و اولیاء گرامی و بخصوص دانش آموزان ومربیان عضو تشکل های سازمان دانش آموزی استان تبریک عرض نموده و آرزوی سربلندی مستدام برای کشور عزیزمان، ایران اسلامی دارم.

محمدرضابااطمینان

مدیرسازمان دانش آموزی خراسان جنوبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار