قدردانی امام جمعه یزد از مردم، هیئت‌ها و مداحان یزدی

یزد(پانا)-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با قدردانی از مردم، هیئت‌ها، مداحان و صدا و سیما و رسانه‌های یزد گفت: عزاداریهای یزد بسیار باشکوه و عمدتا بی نقص بود.

کد مطلب: ۹۵۵۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی امام جمعه یزد از مردم، هیئت‌ها و مداحان یزدی

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در نشست با جمعی از مسئولان یزد که با موضوع عزاداری‌های یزد برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم یزد شور و علاقه بسیار خاص و وصف ناپذیری به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به ویژه امام حسین(ع) دارند اظهار داشت: عشق به امام حسین(ع) در تمام وجوه زندگی مردم یزد تنیده شده است.
وی تصریح کرد: این شور و علاقه بسیار زیاد هم سبب شده که در طول سال مردم این استان در تدارک برای برنامه‌ها و مراسم‌های مربوط به امام حسین(ع) باشند.
امام جمعه یزد به مراسم‌های عزاداری مردم یزد در محرم امسال اشاره کرد و افزود: امسال هم به مانند سال‌های قبل مردم یزد در مراسم‌های عزاداری سنگ تمام گذاشتند و این مراسم‌ها را با شکوه بسیار خاصی برگزار کردند.
ناصری یزدی با تقدیر از مردم یزد که همگی در هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن این مراسم‌ها نقش داشتند عنوان کرد: بدون شک عظمت و شکوهی که در مراسم‌های عزاداری یزد مشاهده کردیم حاصل حضور و همکاری تمام مردم استان بوده و لازم است از همه آنها تشکر کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه یکی از ارکان اصلی عزاداری در استان یزد، هیئت‌های مذهبی هستند گفت: به حمدالله امسال شاهد عزاداری خوبی از هیئت‌های مذهبی استان بودیم و میزان اشعار نادرست و یا انحراف در عزاداری‌ها بسیار کم و ناچیز بود.
وی با تاکید بر اینکه بهتر است که همه مردم و هیئت‌های مذهبی دقت لازم را داشته باشند که همین مقدار کم اشعار نادرست هم در عزاداری‌ها وجود نداشته باشد گفت: با این وجود و به صورت کلی، می‌توان گفت که در کل امسال عزاداری‌های بسیار خوبی را شاهد بودیم.
امام جمعه یزد به اهمیت پوشش رسانه ای مراسم‌های عزاداری اشاره کرد و افزود: خوشبختانه امسال رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در پوشش رسانه‌ای این مراسم‌ها همانند سال‌های گذشته بسیار خوب عمل کردند.
ناصری یزدی خاطرنشان کرد: به همین دلیل از تمام مداحان و شاعرانی که در ارتقای سطح عزاداری‌ها نقش داشتند کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم که هر سال توفیق خدمت در عزاداری‌های حضرت امام حسین(ع) را داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: عزاداری‌های امسال مردم یزد نشان داد که هر سال توجه به محتوای مناسب برای اشعار مداحی‌ها و حفظ سبک سنتی عزاداری یزد افزایش پیدا می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار