پیام مدیرآموزش و پرورش شهرستان ورامین به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید 99-98

ورامین (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ورامین گفت:فرهنگیان و دانش آموزان عزیز، سال جدید تحصیلی را در حالی آغاز می کنیم که شاهد تحولی بزرگ در آموزش و پرورش بر مبنای سند ملی تحول بنیادین تحول هستیم.

کد مطلب: ۹۵۵۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرآموزش و پرورش شهرستان ورامین به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید  99-98

متن پیام امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین به شرح ذیل است:

همکاران ارجمند:

فصل مهر ، فصل رویش جوانه های امید، فصل خواندن و نوشتن، از راه رسید.

تقارن حلول مهر ماه ، بازگشایی در های علم و دانش و آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس برای همه فرهنگیان آموزنده و یادآور درس های مهمی است.

فرهنگیان و دانش آموزان عزیز، سال جدید تحصیلی را در حالی آغاز می کنیم که شاهد تحولی بزرگ در آموزش و پرورش بر مبنای سند ملی تحول بنیادین تحول هستیم .

آموزش و پرورش یکی از نهادهایی است که مسئولیت تربیت آینده سازان ایران اسلامی را بر عهده گرفته است.

دوران دفاع مقدس نیز این مسئولیت را به زیبایی بر دوش خود نهاد و شاگردان خود را به جایگاه بندگی نشاند.

تردیدی نیست برای پیاده کردن اجرای کامل سند تحول بنیادین در آموزش باید تلاش کرد انشاءالله با شعار مدرسه متعالی، تقویت فرهنگ اشتغال و آموزش علم به صورت کاربردی در راستای سخنان مقام معظم رهبری درسایه مهر حسینی حرکت میکنیم و موفق خواهیم شد .

لذا اینجانب بر خود فرض می دانم ابتدا این تقارن مهم رابه دانش آموزان ،فرهنگیان عزیز شهرستان ورامین،خانواده محترم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان که الحق بایددرس زندگی و معرفت را ازآنان آموخت تبریک عرض نموده و دست در دست هم و با همتی بیشتر و نشاطی مثال زدنی ،پله های اجرایی سند ملی تحول بنیادین را بپیماییم .

امید آن دارم که با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (علیهم السلام ) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب، با تعامل و هم اندیشی شما فرهیختگان بزرگواردر راستای اهداف دولت تدبیرو امید زمینه پیشرفت و تعالی دانش آموزان عزیز در امر مقدس تعلیم و تربیت را فراهم سازیم

مدیر آموزش و پرورش ورامین :

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار