برپایی مراسم حسینی شکوفه ها و غنچه ها در دبستان شهید تمیمی شهرستان امیدیه

امیدیه(پانا)- مراسم نمادین شکوفه ها و غنچه ها (پایه اول ها ونوآموزان پیش دبستانی) با حضور مدیر آموزش و پرورش ،کارشناسان این اداره و دیگر مسئولین شهرستان در دبستان شهید تمیمی برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۵۵۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
برپایی مراسم حسینی شکوفه ها و غنچه ها در دبستان شهید تمیمی شهرستان امیدیه

همزمان با سراسر کشور مراسم شکوفه ها و غنچه ها در شهرستان امیدیه با حضور مدیر آموزش و پرورش ،کارشناس ابتدایی ، کارشناس پیش دبستانی و دیگر کارشناسان این اداره و مسئولین شهری در دبستان شهید تمیمی برپا شد.

احمد رضا کرایی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در این مراسم ضمن خوشامد گویی به حضار وتشکر از مدیر مدرسه، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و تقارن آن با آغاز سال تحصیلی زنگ شکوفه ها و غنچه های ایثار را به صدا درآورد و در این خصوص اظهار کرد: همه ساله دانش آموزان و نوآموزان با هدف آشنایی با محیط مدرسه ، معلم و کتب درسی یک روز زودتر از بقیه دانش آموزان سال تحصیلی را آغاز می کنند،ا و اهمیت ماه محرم ، ماه مهر ، جایگاه معلم و مدرسه را برای دانش آموزان بیان کرد و گفت: تمام تلاش دستگاه تعلیم و تربیت برای این است که مدارسی با نشاط و پویا داشته باشیم ..

در پایان این مراسم اولیای دانش‌آموزان همراه با فرزندان خود شور و شوق فراوانی جهت ورود به کلاس و دانش اندوزی فرزندان خود را داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار