زنگ شکوفه‌ها در مدارس اردبیل طنین انداز شد

اردبیل (پانا) - همزمان با سراسر کشور زنگ شکوفه‌ها با حضور دانش‌آموزان کلاس‌های اول ابتدایی در مدارس استان اردبیل طنین انداز شد.

کد مطلب: ۹۵۵۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
زنگ شکوفه‌ها در مدارس اردبیل طنین انداز شد

احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جشن شکوفه‌ها که در مدرسه شهید رجبی برگزار شد گفت: امروز پس از برگزاری جشن شکوفه‌ها ۲۴ هزار دانش‌آموز در استان اردبیل وارد کلاس‌های اول شدند.

او افزود: حضور دانش‌آموزان در مدارس، رسالت و مسؤولیت سنگین و خطیری را برای نظام تعلیم، تربیت و معلمان ایجاد می‌کند و در راستای رشد نظام تعلیم و تربیت، معلمان با تمام وجود دانش و مهارت خود را در اختیار دانش‌آموزان می‌گذارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: نسلی که امروز در کلاس‌های اول حاضر شد می‌تواند تعلقات دینی، میهنی، انقلابی و... را در خود شکوفا کند و قطعا تمامی استعداد‌های علمی، هنری و حرکتی در این دانش‌آموزان نمایان خواهد شد.

ناصری در خصوص هدف اصلی آموزش پرورش در خصوص فضای مدارس، گفت: سیاست اساسی و کلیدی آموزش و پروش مدرسه محوری است و تمام تلاش‌ها در راستای ایجاد شور و شوق و نشاط در فضای مدارس است که با مشارکت اولیا و مدیریت مدارس این اهداف محقق خواهد شد.

او با اشاره به زنگ مهر که فردا در سرتاسر استان اردبیل نواخته می‌شود، تصریح کرد: فردا ۲۵۰ هزار دانش‌آموز در استان اردبیل به مدرسه خواهند رفت و از برکات وجود ۲۰ هزار مدیر و معلم بهره‌مند خواهند شد و حضور انجمن‌های اولیا و مربیان در مدارس از جمله سرمایه عظیم اجتماعی آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوع و مختلف فرهنگی با محوریت دفاع مقدس برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف در مدارس و مکان‌های فرهنگی استان برگزار خواهد شد که یقینا برگزاری این برنامه‌ها ارزش‌های دینی و انقلابی را در بین این قشر پررنگ‌تر خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار