توقیف خودروی حامل ذغال جنگلی غیر مجاز در شهرستان سپیدان

شیراز(پانا)_به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان سپیدان یک دستگاه خودرو سواری پراید حامل محموله ذغال جنگلی غیر مجاز در این شهرستان توقیف شد.

کد مطلب: ۹۵۵۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
توقیف خودروی حامل ذغال جنگلی غیر مجاز در شهرستان سپیدان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان با اعلام این خبر گفت: طی عملیات گشت زنی و پس از دریافت گزارشات واصله بلافاصله نیروهای یگان حفاظت شهرستان به محل مورد نظر اعزام و طی عملیات تعقیب و گریز خودروی حامل ذغال جنگلی غیر مجاز را متوقف کردند. وی اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو 7 کیسه ذغال به وزن 120کیلو گرم کشف و ضبط شد.

علیرضا رحمتی گفت: این محموله توسط یک دستگاه خودرو پراید از حوزه نورآباد و از مسیر جاده رودشیر وارد این شهرستان شده و متخلفان قصد خروج آن به خارج از سپیدان را داشتند که با اقدام ضربتی ماموران منابع طبیعی شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده با مقامات قضایی و نیروی انتظامی ،خودرو حامل ذغال بلوط توقیف و خودرو متخلف روانه پارکینگ شد و در این راستا پرونده تخلف تنظیم و جهت طی روند قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

رحمتی با تاکید بر عزم قاطع ماموران منابع طبیعی در برخورد با قاچاقچیان فرآورده های جنگلی و مرتعی و سودجویان اراضی ملی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاقچیان و فرصت طلبان این منابع ارزشمند نیازمند عزم و بسیج همگانی و نیز همکاری و مشارکت همه سازمان ها، نهادها واقشار مختلف مردم است.

وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از حمل هرگونه فرآورده های جنگلی و مرتعی قاچاق مراتب را با تلفن شبانه روزی 1504 یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار