استاندار فارس در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح:

نظام جمهوری اسلامی ایران صاحب گفتمان مسلط در منطقه است

شیراز(پانا)_ استاندار فارس با بیان اینکه ملت بزرگ ایران امروز به خود می‌بالد که در عرصه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در منطقه به عنوان یک قدرت برتر، گفتمانی مسلط را ارائه کرده است، اظهار کرد: در راستای این اقتدار مثال زدنی محور مقاومت نیز گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی گام بر میدارد.

کد مطلب: ۹۵۵۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
نظام جمهوری اسلامی ایران صاحب گفتمان مسلط در منطقه است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح در شیراز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و همه شهدای راه آزادی حق و همچنین تبریک هفته دفاع مقدس به ملت سرافراز ایران اقتدار رو به فزونی ملت ایران در جهان را ثمره رهبری و هدایت رهبر فرزانه انقلاب و رشادت‌های فرزندان این ملت در قالب نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی دانست.

نماینده عالی دولت در استان فارس هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی های مردان عرصه دفاع و نبرد و کسانی دانست که همه هستی و سرمایه خویش را در راه دفاع از کشور و انقلاب به میدان آوردند و با جانفشانی و از خودگذشتگی سبب شدند که برگ زرین دیگری در تاریخ ملت بزرگ ایران رقم بخورد.


رحیمی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور اتحاد و هم افزایی ملت و دولت و نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیج کشورمان است عنوان کرد: هفته دفاع مقدس نمایانگر پاسداشت ارزش‌ها و تمام خوبی‌های است که امروز ما آن را به عنوان یک گنجینه بزرگ در پیش روی خود داریم و به آن می‌بالیم و می‌تواند به عنوان یک توشه خوب برای حرکت در مسیر در ملت و نیروهای نظامی ما باشد.


او با تاکید بر اینکه امروز نیروهای نظامی جمهوری اسلامی در آمادگی کامل به سر می‌برند و مدافع منافع مردم، ارزش‌ها و کیان جمهوری اسلامی در تمام نقاط هستند، افزود: ما نیز به وجود چنین فرزندان رشیدی می‌بالیم که در سایه رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا برای کشور و مردم سرافرازی و استقلال به ارمغان آورده‌اند.


استاندار فارس با بیان اینکه ملت بزرگ ایران امروز به خود می‌بالد که در عرصه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در منطقه به عنوان یک قدرت برتر، گفتمانی مسلط را ارائه کرده است، اظهار کرد: در راستای این اقتدار مثال زدنی محور مقاومت نیز گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی گام بر میدارد.

رحیمی تاکید کرد: دولت جمهوری اسلامی به پشتوانه سه مولفه قوی یعنی ملت، نیروهای مسلح و رهبر معظم انقلاب می‌تواند مدافعی خوب و نماینده‌ای شایسته برای دفاع از منافع کشور، مردم و نظام و اسلام باشد.

او اظهار داشت: منافع جمهوری اسلامی در منطقه نیازمند این است که خود را بر مبنای دانش روز در مقابل استکبار مجهز و مسلح کنیم و همواره آماده مقابله با تهاجم دشمن باشیم که این مساله در دستور کار نیروهای مسلح قرار دارد.

استاندار فارس ادامه داد: نیروهای مسلح ما به عنوان فرزندان ملت با تکیه بر توان داخلی و با اعتقاد بر اینکه پشتوانه آنها ملت سرافراز و با فرهنگ ایران اسلامی است به پیشروی‌های خود در مرزهای معنویت و گذشتن از مرزهای دانش و تلاش در جهت نظم و آمادگی بیشتر ادامه خواهند داد هر روز بالنده‌تر از همیشه در صحنه حاضر خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار