جشن شکوفه ها و غنچه ها در آذربایجان شرقی برگزار شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان خبر داد: تحصیل 136000 نوآموز و دانش آموز پایه اول ابتدایی در آذربایجان شرقی

تبریز (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از تحصیل 136000 نوآموز و دانش آموز پایه اول ابتدایی در استان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۵۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان خبر داد: تحصیل 136000 نوآموز و دانش آموز پایه اول ابتدایی در آذربایجان شرقی

جعفر پاشایی در مراسم جشن شکوفه ها و غنچه ها در مدرسه ابتدایی پنج تن آل عبا ناحیه 3 تبریز ضمن تبریک فرا رسیدن اول مهر و بازگشایی مدارس بیان کرد: امسال ۶۷ هزار نو آموز و ۶۹ هزار دانش آموز پایه اول در مدارس استان مشغول تحصیل می شوند.

وی تعداد دانش آموزان دوره ابتدایی در مدارس استان را نزدیک ۳۹۰ هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: امسال نسبت به سال تحصیلی گذشته، یک درصد به تعداد نوآموز و دانش آموزان آذربایجان شرقی افزوده شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: پوشش تحصیلی ۱۰۰ درصدی پیش دبستانی و ابتدایی رسالت اصلی مجموعه است و هیچ دانش آموزی بخاطر مسائل مالی نباید از تحصیل باز ماند‌.

پاشایی در ادامه گفت: تربیت صحیح نسل آینده وظیفه آموزش و پرورش است و همه همت و تلاش این مجموعه نیز ایجاد فضای مطمئن و بدون دغدغه برای دانش آموزان است تا در جایگاه علم و ایمان حضور یابند.

وی گفت: توانمند سازی معلمان، اولیا و دانش آموزان بسیار مهم است و ارتباط سهل و روان خانه و مدرسه رویکرد آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار