استاندار خراسان رضوی: دشمنان به دنبال تضعیف ایمان مردم نسبت به آرمان‌های انقلاب هستند

مشهد (پانا)- استاندار خراسان رضوی گفت: دشمن می‌خواهد اعتقاد و ایمان مردم را به نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی تضعیف کند.

کد مطلب: ۹۵۵۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
استاندار خراسان رضوی:  دشمنان به دنبال تضعیف ایمان مردم نسبت به آرمان‌های انقلاب هستند

علی‌رضا رزم‌حسینی در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس که در بلوار نماز مشهد برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نمی خواهند که ایران در منطقه کشوری مستقل و توسعه یافته باشد تا برای خود آقایی کند.

وی افزود: حدود ۳۸ سال پیش صدام با تحریک و حمایت آمریکا و برخی از کشورهای منطقه با تمام تجهیزات خود به ایران حمله کرد؛ آن هم زمانی که به تازگی انقلاب اسلامی شکل گرفته و هنوز به مرحله تکامل و بالندگی نرسیده بود.
استاندار خراسان رضوی افزود: در آغاز دوران دفاع مقدس، نیروهای مسلح ما در شرایط آمادگی کامل قرار نداشتند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم آن زمان در حوزه امنیت شهرها مشغول بود.
رزم حسینی با طرح این سوال که چگونه علی رغم پشتیبانی های گسترده از رژیم بعث عراق، رزمندگان ایرانی با عملیات های پیروزمندانه توانستند عراق را به مرزهای بین المللی برگرداند، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس همه اقشار مردمی برای دفاع از سرزمین خود مقابل بعثی ها ایستادگی کردند و امروز ما با افتخار دفاع مقدس را گرامی می‌داریم.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ملت ایران، ملت صلح جویی است، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ ایران شروع کننده هیچ جنگی نبوده است و امروز هم قرار نیست جنگ را گرامی بداریم بلکه دفاعی را گرامی ‌می‌داریم که به دلیل ایستادگی در برابر تجاوز دشمنان، مقدس است.
رزم حسینی در جمع حاضرین در مراسم رژه نیروهای مسلح استان اظهار کرد: همانطور که در دوران دفاع مقدس همدلی و همگرایی وجود داشت امروز هم باید با جنگ های اقتصادی مقابله کنیم، لذا ضرورت دارد که در این جنگ هم به فرهنگ دفاع مقدس بازگردیم.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس یک دفاع مردمی بود، خاطرنشان کرد: اگر امروز با همراهی اقشار مختلف جامعه به سمت اقتصاد مردمی برویم، می توانیم تحریم ها را کنار بگذاریم و بیش از پیش در جهت شکوفایی اقتصادی گام برداشته شود.
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه جوانان نسل امروز باید پیرو جوانانی باشند که برای سربلندی کشور به شهادت رسیدند، گفت: دشمنان می خواهند ایمان و اعتقاد مردم را نسبت به آرمان های نظام جمهوری اسلامی تضعیف کنند لذا نباید تحت تاثیر آنها قرار بگیریم.
در این مراسم، یگان‌های نمونه نیروهای مسلح خراسان رضوی اعم از ارتش، سپاه، انتظامی، مرزبانی و بسیج مردمی از مقابل جایگاه رژه رفتند و قدرت و آمادگی دفاعی بالای خود را به نمایش گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار