محمد صیدلو: تربیت صحیح نیروی انسانی سرمایه‌گذاری برای آینده جامعه است

همزمان با سراسر کشور جشن شکوفه‌ها در شهرستان‌های استان تهران برگزار شد

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در آیین جشن شکوفه ها در ملارد گفت: تربیت صحیح نیروی انسانی سرمایه گذاری برای آینده جامعه است و توسعه بدون این مهم محقق نخواهد شد.

کد مطلب: ۹۵۵۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: تربیت صحیح نیروی انسانی سرمایه‌گذاری برای آینده جامعه است

محمد صیدلو در آیین جشن شکوفه ها در دبستان حضرت صدیقه شهر ملاردگفت: جامعه توسعه یافته نیازمند آموزش و پرورش توسعه یافته است و اگر خواهان توسعه یافتگی به معنی حقیقی آن هستیم راه آن از مدرسه و نظام تعلیم و تربیت می گذرد .

او با بیان اینکه نقش خانواده ها در تربیت نیروی انسانی نقشی بنیادی و غیرقابل انکار است، تصریح کرد: والدین اگر به آینده فرزندان خود علاقه مند هستند باید نقش خود را در تربیت درست ایفا و با کمک به آموزش و پرورش حلقه تربیتی را تکمیل و آینده فرزندان خود را تضمین کنند.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه در چرخه تربیتی نقش معلمان و مربیان مدارس نیز بسیار حائز اهمیت است، خطاب به معلمان گفت: فضای مدرسه و حضور در کلاس های درس باید با عشق و علاقه برای انش آموزان همراه باشد و در تحصیل علم احساس خوبی داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران ادامه داد: قطعا در تکمیل حلقه های تربیتی همه عناصر موثر باید با هم افزایی نقش خود را ایفا کنند و در این پروسه حمایت و همراهی مسوولان بسیار اهمیت دارد.

صیدلو با اشاره به اینکه مسوولان باید برای رشد و تعالی و پیشرفت آموزش و پرورش در کنار این نهاد باشند ، تاکید کرد: موفقیت همه بخش ها در جامعه منوط به داشتن نیروی انسانی کارآمد، خلاق و متعهد و متخصص است .

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در همین راستا با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش مجموعه ای متعلق به همه ملت است، خاطرنشان کرد: آحاد جامعه مستقیم یا غیر مستقیم با نهاد تعلیم و تربیت سر و کار دارند و توسعه یافتگی در گرو حمایت همه جانبه ازآموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار