بیش از 62 هزار کلاس اولی در آذربایجان غربی رهسپار مدارس شدند

ارومیه (پانا) - 62 هزار و 500 هزار کلاس اولی و بیش از 47 هزار نوآموز پیش دبستانی امروز همزمان با سی و یکم شهریورماه در مدارس حاضر شده و سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

کد مطلب: ۹۵۵۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 62 هزار کلاس اولی در آذربایجان غربی رهسپار مدارس شدند

آیین نمادین جشن غنچه ها و شکوفه ها صبح امروز با حضور مسئولان، پیشکسوتان فرهنگی و اولیا دانش آموزان در مدرسه ابتدایی فضیلت ارومیه برگزار شد.

ابراهیم محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در نخستین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس و در آیین نمادین شکوفه ها و غنچه ها ضمن گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: امسال بیش از ۶۲هزار نفر در پایه اول ابتدائی ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته رشد ۱۵۰۰نفری دارد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: امروز ۳۲۰۰مدرسه ابتدائی در سراسر استان فعالیت خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه نهضت امام حسین ع پیام تربیتی دارد؛ گفت: مربیان و اولیا محترم باید فرزندان خود را به گونه ای تربیت کنند که الگوی آنها ائمه اطهار باشد.

محمدی با تاکید بر اینکه الگوی تربیتی مناسب فرزندان ما را در برابر آسیب های اجتماعی مصون می دارد؛ افزود: هدف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت ایرانی و اسلامی فرزندان این سرزمین و در نهایت حیات طیبه است.

وی با اشاره به اینکه 9ماه تلاش برای تحقق اهداف پروژه مهر در سراسر استان صورت گرفته است؛ ادامه داد: ۳۶هزار نفر از فرهنگیان استان با عشق به وطن و اسلام عزیز برای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت تلاش می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار