پیام مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به‌مناسبت بازگشایی مدارس

تهران (پانا) - همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۵۵۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به‌مناسبت بازگشایی مدارس

متن پیام محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به شرح ذیل است؛

به نام خدا


به میمنت مهر و مهربانی...
در طلیعه ماه مهر و بهار تعلیم و تربیت درود میفرستیم به ارواح پاک و مطهر شهیدان اسلام به ویژه جان برکفان نهضت سرخ حسینی و رهپویان راه سیدالشهدا (ع) که سرمشق و الگوی همه انسانهای آزاده در سراسر جهان هستند. بار دیگر موسم مهر و مهربانی در فضایی سرشار از شور و امید فرا رسید تا بستر دانش و دانایی و علم و معرفت برای دانش‌آموزان عزیز و نسل آینده‌ساز جامعه فراهم شود.
تقارن مهر فصل تعلیم و تربیت با ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان و حماسه باشکوه دفاع مقدس آمیختگی و پیوند ارزش‌هایی مانند دانایی، ایثار، شهادت، استقلال و آزادی است که به عنوان مبانی ارزشی و اعتقادی کشور عزیزمان ایران اسلامی همواره سرلوحه کار آموزش و پرورش قرار دارد.
فرصت را غنیمت شمرده تبریک و خوش‌آمد صمیمانه دارم فرا رسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس حضور جامعه شریف و متعهد فرهنگی شهرستان‌های استان تهران، مدیران، معلمان، مربیان، کارکنان و دانش‌آموزان عزیزم که محور اصلی تعلیم و تربیت هستند، همچنین سپاس و قدردانی ویژه دارم از همراهی خانواده‌های عزیز که به عنوان بازوی نظام تعلیم و تربیت پشتوانه برنامه‌های آموزش و پرورش هستند و نقش محوری در این مهم دارند.
امیدوارم با توکل بر خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (روحی له الفداء) با همفکری و همدلی فرهنگیان گرانقدر، دانش‌آموزان تلاشگر و حمایت و همراهی اولیای عزیز و صاحبنظران بزرگوار بتوانیم بیش از پیش عزت و سربلندی آموزش و پرورش میهن عزیزمان را رقم بزنیم...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار