ورود 85 هزار نوآموز به مدارس فارس

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش فارس امروز در مراسم روز شکوفه ها،  از ورود نزدیک به 85 هزار دانش آموز کلاس اولی، به مدارس فارس خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۵۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
ورود 85 هزار نوآموز به مدارس فارس

علی عسکر نجفی افزود: هرساله در روز 31 شهریور و یک روز زودتر از بازگشایی مدارس، دانش آموزان کلاس اولی در مدارس حضور پیدا می کنند که این برنامه برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با محیط مدارس و تعامل بیشتر خانواده و مدرسه است.

او ادامه داد: سعی می‌شود تا دراین روز با برنامه‌هایی که مدارس طراحی می‌کنند یک روز خاطره انگیز را برای دانش‌آموزان ایجاد کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: امسال تاکنون نزدیک به 85 هزار کلاس اولی در سامانه نام نویسی مدارس ثبت نام شدند که روز 31شهریور در مدارس در برنامه روز شکوفه‌ها شرکت خواهند کرد.

مراسم نمادین استانی این روز در یکی از مدارس ناحیه 3 شیراز برگزار شد.

نجفی افزود: روز اول مهر نیز همزمان با سراسر کشور زنگ شروع سال تحصیلی در همه مدارس استان نواخته خواهد شد.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: تمامی تمهیدات برای بازگشایی مطلوب مدارس اندیشیده شده و انشاالله مدارس آمادگی کامل برای استقبال از دانش آموزان را خواهند داشت.

نجفی گفت:باتوجه به تقارن این روز با ایام هفته دفاع مقدس دربرنامه روز بازگشایی برنامه‌های خاص این هفته نیز گنجانده شده است.

به گفته‌ی او، مراسم نمادین استانی بازگشایی مدارس فردا با حضور یکی از معاونین وزیر و همچنین مسوولان عالی رتبه استانی در یکی از مدارس ناحیه 4شیراز برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس همچنین از همه مسوولان خواست تا در خصوص بازگشایی مدارس همکاری‌های لازم را داشته باشند.

نجفی در ادامه از اولیا دانش آموزان خواست تا در روز بازگشایی در کنار دانش آموزان خود در مراسم‌های این روز حضور پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار