به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید:

سخنرانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در نماز جمعه

بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش دشتستان گفت: با وجود همه کمبودها و مشکلات مدارس، سال تحصیلی را با قدرت و رونقی بیش از سال های گذشته آغاز خواهیم نمود.

کد مطلب: ۹۵۵۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
سخنرانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در نماز جمعه

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، سیدحسن لواسانی فرد همزمان با برگزاری نماز جمعه در مصلای شهر برازجان در سخنرانی پیش از خطبه ها اضهار داشت: امسال نیز همچون سال گذشته مدارس با شور و معرفت حسینی و عاشورایی فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: ایام دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ کشور است و به عنوان متولیان تعلیم و تربیت انتقال و یادآوری رشادت های رزمندگان به نسل جوان و دانش آموزان را وظیفه خود می دانیم.

لواسانی فرد افزود: با همکاری بسیبج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان و سپاه جواد الائمه امسال همزمان با نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی، زنگ دفاع مقدس و مقاومت برای یادآوری خاطرات و رشادت های رزمندگان و شهدا در مدارس دشتستان نواخته خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان ضمن تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید تصریح کرد: امسال حدود 33 هزار دانش آموز در مدارس دولتی و غیر دولتی بخش های مرکزی، ارم و بوشکان سال تحصیلی را آغاز می نمایند.

لواسانی فرد با بیان اینکه سعی شده است عدالت آموزشی در همه مدارس رعایت و همه مدارس به طور یکسان رشد نمایند گفت: یک از مشکلات و چالش های خانواده ها در طول تابستان ثبت نام است که رعایت اصل محدوده ی جغرافیایی برای کاهش ازدحام در یک مدرسه خاص در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در طول سال تحصیلی نگاه خاصی به دانش آموزان بی بضاعت و کمک به آنان داریم و امسال همزمان با بازگشایی مدارس حدود 170 میلیون ریال نوشت افزار از طریق صندوق خیریه آموزش و پرورش خریداری و در اختیار این دانش آموزان قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان ایاب و ذهاب دانش آموزان در طول سال تحصیلی را مهم دانست و تاکید داشت: اولیا در انتخاب راننده سرویس فرزندان خود دقیق باشند و معیارهای اخلاقی را در انتخاب راننده مورد نظر ملاک عمل قرار دهند.

لواسانی فرد افزود: در توافق بین آموزش و پرورش، شهرداری و شورای اسلامی هزینه سرویس مدارس امسال بین مبالغ 80 تا 100 هزار تومان بنابه مسافت تعیین شده است.

وی با اشاره به ساماندهی فرم مدارس اظهار داشت: یکی از ویژگی های ساماندهی فرم لباس دانش آموزان و استفاده از تولیدکنندگان بومی و محلی رونق واحدهای تولیدی پوشاک شهرستان و ایجاد زمینه اشتغال می باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: تمام تلاش مجموعه آموزش و پرورش دشتستان با وجود همه کمبودهای نیروی انسانی و تجهیزاتی این است که سال تحصیلی جدید با رونقی بیش از پیش آغاز و با پویایی به رشد و اعتلای فرزندان این دیار کمک نماید.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر لزوم مشارکت همگانی در مدارس خاطر نشان کرد: از نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به سبب پیگیری تامین تجهیزات مدارس، امام جمعه محترم، فرمانداری، دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و روستاها، شهرداران، بخشداران، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، پلیس راهور، سپاه جواد الائمه،بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، اولیا دانش آموزان و همه نیک اندیشانی که در کنار آموزش و پرورش در کمک به مدارس مشارکت می نمایند تا سال تحصیلی باشکوهی را آغاز نماییم تشکر می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار