لاریجانی: ما خواستار امنیت در منطقه هستیم

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما خواستار امنیت در منطقه هستیم و کشورهای منطقه باید قدر نیروهای مسلح ایران را که مدافع امنیت منطقه‌اند، بدانند.

کد مطلب: ۹۵۵۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
لاریجانی: ما خواستار امنیت در منطقه هستیم

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که عصر امروز (شنبه ۳۰ شهریور) به استان هرمزگان سفر کرده، در بدو ورود به فرودگاه بندرعباس در جمع خبرنگاران درخصوص پیام رژه نیروهای مسلح، گفت: سفر امروز ما به مناسبت رژه نیروهای مسلح کشور در آغاز هفته دفاع مقدس، بازدید از وضعیت توسعه استان و سلام به مردم منطقه است.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: نیروهای مسلح کشور در سال‌های اخیر از نظر کیفیت و کمیت از بالندگی خوبی برخوردارند که موجب اقتدار جمهوری اسلامی و ملت ایران شده است.

رئیس قوه مقننه خاطرنشان کرد: ما خواستار امنیت در منطقه هستیم و کشورهای منطقه باید قدر نیروهای مسلح ایران را که مدافع امنیت منطقه‌اند، بدانند.

ساعتی پیش علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با استقبال نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، استاندار ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس کل دادگستری استان به‌منظور شرکت در رژه ۳۱ شهریور، وارد بندرعباس شد.

علی لاریجانی سخنران اصلی سومین رژه ملی در بندرعباس است که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۳۱ شهریور در بلوار ساحلی این شهر، پشت ساختمان سابق استانداری هرمزگان برگزار می‌شود.

فرمانده کل ارتش، جانشین فرمانده کل سپاه، فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه، فرمانده نیروی هوایی ارتش، فرماندهانی از نیروی انتظامی، قرارگاه پدافند هوایی و هوافضای سپاه و جمعی از مسئولان عالی‌رتبه کشوری و استانی از دیگر مهمانان این مراسم هستند.

موقعیت و نقش راهبردی خلیج فارس و تنگه هرمز، به بندرعباس جایگاه ویژه‌ای در عرصه ملی و بین‌المللی داده است. از این‌رو رژه ملی نیروهای مسلح سه سال پی‌درپی در این شهر برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار