لیگ آزادگان؛ نوبت صدرنشینی‌ به مسی‌ها رسید

تهران (پانا) – با نتایج بدست آمده در هفته ششم لیگ آزادگان، مس رفسنجان صدرنشین این هفته از رقابت‌ها شد.

کد مطلب: ۹۵۵۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
لیگ آزادگان؛ نوبت صدرنشینی‌ به مسی‌ها رسید

هفته ششم لیگ آزادگان با برگزاری 9 بازی پیگیری شد.

در اولین بازی امروز، فجرسپاسی که هفته گذشته با پیروزی در دربی شیراز صدرنشین شده بود و با کسب 4 برد متوالی در وضعیت خوبی قرار داشت، در ورزشگاه خانگی‌اش به مصاف تیم تازه لیگ یکی شده آرمان گهر سیرجان رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد تا صدرنشینی‌اش کوتاه مدت شود.

سپس نود ارومیه که دو بازی آخرش خانگی‌اش را با برد تمام کرده بود، مقابل تیم بحران‌زده قشقایی شیراز قرار گرفت و با تک گل زودهنگام که در دقیقه 3 به ثمر رسید توانست به پیروزی یک بر صفر برسد تا انتقام شکست فصل قبل را از این تیم شیرازی بگیرد.

داماش گیلان که هر دو بازی خارج از خانه این فصلش را با تساوی تمام کرده بود اینبار راهی کرج شد و مقابل گل ریحان البرز ایستاد اما با قبول شکست 3 بر صفر زمین را را ترک کرد تا روند تساوی‌های خارج از خانه‌اش متوقف شود.

جدال تیم‌های بحران‌زده مس کرمان و ملوان بندرانزلی در کرمان با پیروزی 3 بر یک مس تمام شد، نتیجه‌ای که باعث شد نماینده کرمان پس از 7 سال بتواند ملوان را شکست دهد.

مس رفسنجان که در این فصل باخت نداشت و 3 بازی آخرش را هم برده بود، در حضور هوادارانش مقابل تیم ته جدولی و بحران‌زده علم و ادب تبریز قرار گرفت و با پیروزی یک بر صفر هم به روند خوبش ادامه داد و هم صدرنشین لیگ آزادگان شد.

بادران تهران که با حضور فرهاد کاظمی این فصل تیمی مدعی نشان داده است به مصاف سرخپوشان پاکدشت رفت و به سختی و با گل دقیقه 95 توانست تساوی 2 بر 2 از حریفش بگیرد.

تیم تازه لیگ یکی شده خوشه طلایی ساوه که در اولین تجربه حضورش در لیگ یک تیمی خوب نشان داده و باخت نداشته است، میزبان رایکا بابل بود و توانست با پیروزی 2 بر یک به روزهای خوبش ادامه دهد و به رده دوم جدول با تفاضل گل کمتر از مس برسد.

سپیدرود رشت هم که با 3 برد متوالی در شرایط خوبی قرار گرفت، در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف آلومینیوم اراک رفت اما نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسید.

در آخرین بازی این هفته هم، دیدار تیم‌های بحران‌زده و پایین جدولی استقلال خوزستان و نیروی زمینی تهران با برد 3 بر یک استقلال خوزستان تمام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار