مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: حفظ کرامت فرهنگیان مهمترین رسالت حراست

بیرجند (پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مهمترین رسالت حراست در آموزش و پرورش خراسان جنوبی حفظ کرامت فرهنگیان است.

کد مطلب: ۹۵۵۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: حفظ کرامت فرهنگیان مهمترین رسالت حراست

محمد علی واقعی مدیر کل آموزش وپرورش خراسان جنوبی در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره حراست این اداره کل اظهار کرد: حراست و صیانت از نیروی انسانی اولویت نخست آموزش و پرورش در بهارستان علم و ادب به شمار می رود.

او، با بیان این که رمز توسعه همه جانبه در شاخص های تعلیم و تربیت برخورداری از نیروی انسانی کارآمد و موفق است، تصریح کرد: واژه حراست در بسیاری از سازمان ها، حراست فیزیکی را به ذهن متبادر می کند ولی در آموزش و پرورش، حراست و صیانت از نیروی انسانی اولویت نخست مجموعه است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به ظرافت ها و حسایت های کار در مجموعه حراست آموزش و پرورش، خاطر نشان کرد: با توجه به نقش حساس و تأثیر گذار معلمین در تربیت، شکوفا سازی و هدایت استعدادهای بالقوه دانش آموزان و به فعل در آوردن این استعدادها ، حفظ شان و مقام معلم و حراست آن بسیار مهم است.

واقعی، با تاکید بر این که حراست، چشم بینا و گوش شنوای دستگاه تعلیم و تربیت است و باید به همه جنبه ها توجه داشته باشد عنوان کرد: حراست باید مشاوری امین و دلسوز، و نسبت به نقاط ضعف و قوت و فرصت ها و تهدیدها حساس باشد.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که نقشه راه آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است و تربیت نیروی انسانی در طراز جمهوری اسلامی مدنظر سند است افزود: با اجرای صحیح این سند، باید شهروندانی تربیت شوند که به مراحلی از حیات طیبه دست پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار