دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی در پژوهشکده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان برگزار می شود

اصفهان (پانا) - رئیس پژوهشکده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان از برگزاری دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی در آبان ماه 1398در پژوهشکده اسانس‌های طبیعی قمصر این دانشگاه خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۵۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی در پژوهشکده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان برگزار می شود

دکتر مریم اخباری، دبیر اجرایی کنفرانس گفت: برگزاری دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی با عنوان Rosa damacsena 2019، به همراه کارگاه های آموزشی به دو زبان فارسی و انگلیسی خواهد بود.
وی تاریخ برگزاری این کنفرانس را از 22 الی 24 آبان ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: این رویداد علمی با همکاری مشترک اتحادیه انجمن های گیاهان دارویی ایران و پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان در قمصر، برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه محورهای کنفرانس شامل کلیه حوزه های علمی و فنی مرتبط با گل محمدی، شامل کشت، صنعت، فن آوری و انواع محصولات آن می باشد، اظهار داشت: مقالات، سخنرانی ها و کارگاه ها با موضوعات عمومی مرتبط با گیاهان دارویی و معطر نیز در این کنفرانس ارائه خواهد شد.
رئیس پژوهشکده اسانس های طبیعی گفت: شرکت طبیب دارو که یکی از شرکت های فعال در حوزه تولید محصولات دارویی، آرایشی بهداشتی و اسانس‏های گیاهی است و فعالیت گسترده ای در حوزه صادرات محصولات و به ویژه محصولات گل محمدی و مشتقات آن دارد، علاوه بر حمایت مالی از کنفرانس، با بهره گیری از توان متخصصین خود، دارای مشارکت جدی علمی در کنفرانس و همکاری در زمینه برگزاری کارگاه­های آموزشی و ارزیابی علمی و تخصصی مقالات و ارائه مشاوره های تخصصی است و این موضوع نقش موثری در ارتقاء کیفیت علمی کنفرانس در حوزه کارآفرینی، صنعت و بازار، داشته است.
دکتر اخباری با بیان اینکه این اولین بار است که کنفرانس علمی در این حوزه با همکاری تنگاتنگ واحدهای دانشگاهی و صنعت برگزار می شود، اظهار امیدواری کرد: در آینده شاهد موارد بیشتری از این نوع همکاری ها میان صنعت، بازار و دانشگاه در حوزه های علمی و تخصصی باشیم.
وی عنوان کرد: این رویداد می تواند نقطه عطفی در ارتقاء جایگاه گل محمدی ایران به عنوان یک سرمایه ملی و بومی، در کشور و دنیا باشد.
دکتر مریم اخباری زمان ارسال چکیده مقالات را تا تاریخ 15 اکتبر مصادف با 23 مهر ماه سال جاری بیان کرد و افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه این کنفرانس به نشانی:https://icrd.kashan.ac.ir ارسال نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار