نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

داشتن جامعه‌ای توسعه یافته در توجه به آموزش و پرورش است

بوشهر(پانا)_نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر جامعه‌ای توسعه یافته و مترقی می‌خواهیم همه نگاه‌ها باید به آموزش‌و پرورش معطوف باشد.

کد مطلب: ۹۵۵۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
داشتن جامعه‌ای توسعه یافته در توجه به آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، محمدباقر سعادت در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان بوشهر با بیان اینکه جایگاه آموزش و پرورش در توسعه و پیشرفت بسیار مهم است اظهار داشت: اگر جامعه‌ای توسعه یافته و مترقی می‌خواهیم همه نگاه‌ها باید به آموزش‌و پرورش معطوف باشد.

وی با تاکید بر توجه ویژه به حوزه تعلیم و تربیت گفت: اگر به آموزش‌وپرورش به‌عنوان مهمترین نهاد انسان ساز به اندازه امروز توجه کنیم هیچ‌گاه به جامعه توسعه‌ یافته نخواهیم رسید.

نماینده مردم دشتستان در مجلس تاکید کرد: توجه همه قوا و مسئولان به تقویت جایگاه نظام تعلیم و تربیت لازمه رسیدن به جایگاه مطلوب است در غیر این‌صورت راه به جایی نخواهیم برد.

سعادت با تاکید بر توجه به تربیت اسلامی در مدارس افزود: نظام تعلیم و تربیت امروز نسبت به 40 سال گذشته هیچ تغییر نکرده و این درحالی است که آموزش‌و پرورش در کشور باید به‌ روز و از بهترین امکانات و تجهیزات در بخش آموزش و کسب مهارت برخوردار باشد.

وی نقش مهم فرهنگیان را در توسعه و پیشرفت مهم دانست و خاطر نشان کرد: هرچند فرهنگیان با مشکلات متعددی روبرو هستند اما با توجه به مسئولیتی که پذیرفته‌اند باید برای سرمایه‌های مملکت تلاش و برنامه‌ریزی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار