ر راستای توسعه و تقویت فرهنگ اقامه نماز در مدارس استان صورت گرفت:

اجرای طرح "گلستان بندگی" با محوریت غبار روبی، آراستگی و فضاآرایی نمازخانه های مدارس

زنجان (پانا) - در راستای توسعه و تقویت فرهنگ اقامه نماز در مدارس و آموزشگاه های سراسر استان و به منظور حفظ جایگاه نمازخانه های مدارس و توجه ویژه به این امر در آغاز سال تحصیلی، اجرای طرح "گلستان بندگی" با محوریت غبار روبی، آراستگی و فضاآرایی نمازخانه های مدارس در دستور کار قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۵۵۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح "گلستان بندگی" با محوریت غبار روبی، آراستگی و فضاآرایی نمازخانه های مدارس

جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل اجرای این طرح ابتکاری را در راستای توسعه و تقویت اقامه نماز در مدارس استان عنوان کرد و از استقبال گسترده مناطق و مدارس استان از اجرای این طرح، قدردانی نمود.

گنج خانلو افزود: در سال تحصیلی پیش رو نماز و توجه به ابعاد تربیتی و انسان ساز آن در صدر برنامه‌های پرورشی و فرهنگی ما خواهد بود و مدارس ما، خود را با جلوه‌های نورانی و معرفتی فرهنگ تربیتی نماز، خود را آراسته خواهند نمود.

وی در پایان، ضمن تشکر و قدردانی در آغازین روزهای بازگشایی مدارس از همه مدیران، معلمان، آموزگاران و مربیان استان، اظهار داشت: مدیران و مربیان با همت والای خود شرایط و بسترهای لازم را برای اقامه نماز و توسعه و تقویت آن در مدارس فراهم می سازند.

گفتنی است: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل به همراه رئیس اداره قرآن، عترت و نماز،در "مراسم گلستان بندگی" آموزش و پرورش ناحیه 2 در مدرسه ولایت و همچنین در مدارس مصطفی خمینی و استاد شهریار ناحیه1 حضور داشته و دانش آموزان و مجریان امر را همراهی نمودند و همچنین قابل ذکر است،در اجرای این طرح دانش آموزان، معلمان، مربیان و عوامل اجرایی مدارس حضور فعال دارند واز 26 تا 31 شهریور ماه در تمام مدارس استان اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار