فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی: شما فرهنگیان چشم امید رهبری هستید

بیرجند (پانا) J فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: امروز چشم امید مقام معظم رهبری برای صیانت از مرزهای فکر و اندیشه ی جوانان، نوجوانان و کودکان ایران زمین به شما معلمین و فرهنگیان مومن، ولایی و بصیر است.

کد مطلب: ۹۵۵۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی: شما فرهنگیان چشم امید رهبری هستید

سردار علی قاسمی، در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج فرهنگیان استان، اظهار کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سنگری مستحکم در مقابله با هجمه های ضد فرهنگی و عقیدتی دشمنان علیه جوانان و نوجوانان این خطه است.

او؛ با بیان این که دشمن امروز تمام توان خود را برای تحریف فرهنگ و واقعه عاشورای حسینی به کار بسته است، تصریح کرد: در تبیین فرهنگ و بصیرت عاشورایی برای دانش آموزان باید راه، هدف، مطالبه گری ، و بصیرت حسینی از سوی معلمان مد نظر قرار گیرد.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی، با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ امام شناسی در کنار تبیین فرهنگ عاشورا برای جوانان و نوجوانان، ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس کتاب حماسه سازی های فرزندان برومند ایران اسلامی است که از نهضت سرخ حسینی الگو گرفتند.

سردار قاسمی از معلمین به عنوان مبلغین فرهنگ سرخ عاشورا و بصیرت حسینی یاد کرد و افزود: امام حسین(ع) با دفاع جانانه از اسلام ناب به همه انسان ها در همه اداور تاریخ ثابت کرد که سازش در برابر یزیدیان دستاوردی جز تباهی و خسارت ندارد.

او، با بیان این که دشمنان ب دنبال مسخ ارزش های دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و هویت جوان ایرانی است، یاد آور شد: دفاع مقدس ما در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی هنوز ادامه دارد و لحظه ای غفلت می تواند دشمن را برای حمله مجدد حریص نماید لذا تمامی مسئولان به ویژه فرهنگیان مومن و ولایی باید با هوشیاری ضمن آگاهی بخشی به دانش آموزان توطئه های دشمنان را نقش بر آب سازند.

او با بیان این که تاریخ ثابت کرده است که هزینه سازش بیش از مقاومت در برابر دشمنان است،اضافه کرد: ما مکلف به انجام تکلیف هستیم، لذا فرهنگیان ما با تلاش مستمر و بصیرت افزایی نباید اجازه تفکر حمله به دشمنان را بدهند.

گفتنی است دراین آیین از زحمات سرهنگ حاجی زاده تجلیل به عمل آمده و علی قاسمی به عنوان مسئول بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی معرفی شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار