رونمایی از آرم سرویس مدارس استان اردبیل با شعار مدرسه محوری، برنامه محوری، توانمند سازی، کارجهادی و رشد کیفی

اردبیل (پانا) - در آستانه بازگشایی مدارس از آرم سرویس مدارس اردبیل با شعار مدرسه محوری، برنامه محوری، توانمند سازی، کارجهادی و رشد کیفی در مجموعه آموزشی و رفاهی خانه معلم رونمایی شد.

کد مطلب: ۹۵۵۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از آرم سرویس مدارس استان اردبیل با شعار مدرسه محوری، برنامه محوری، توانمند سازی، کارجهادی و رشد کیفی

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش استان در این آیین با اشاره به تفاهم نامه منعقده فی مابین سازمان دانش آموزی وانجمن اولیا ومربیان آموزش وپرورش استان اظهارداشت:مطابق تبصره ۱و۲ازماده ۱۸ دستورالعمل اجرایی حمل ونقل دانش آموزان، بررسی ونظارت برعملکرد پیمانکاران ورانندگان خودروهای حمل ونقل دانش آموزان وانجام فعالیتهای فرهنگی به سازمان دانش آموزی استان محول شده است.

حسین برزگر با اشاره به اینکه تلاش می شود تا والدین با طیب خاطر بیشتر فرزندان خود را به مراکز آموزشی رهسپار کنند، خاطر نشان ساخت: 2 هزار خوردو مسئولیت نقل و انتقال دانش آموزان را بر عهده خواهند داشت.

او از اولیا خواست تا از سرویس‌های مجاز مدارس برای تردد فرزندانشان استفاده کنند چرا که در استان 2 هزار خودرو برای سرویس مدارس سازماندهی شده است.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان نیز در این جلسه با اشاره به هماهنگی های بعمل آمده با دستگاه های ذیربط گفت: تمامی فعالیت های کارگروه ماده 18 بر این اساس برنامه ریزی شده است که دانش آموزان از منزل تا مدرسه با امنیت بیشتری تردد کنند.

سرهنگ بهرام اصلانی در ادامه با اشاره به نکات مهمی در خصوص سرویس مدارس از تمامی شرکت های حمل و نقل استان خواست تا نسبت به نصب آرم سرویس مدارس بر روی خودروهای مربوطه تا هفته اول مهرماه اقدام نمایند.

او در بخش دیگری از سخنانش رانندگان سرویس مدارس علاوه بر کارت شهری بایستی دارای کارت شناسایی باشند.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان با تاکید بر رعایت ظرفیت خودروهایی که بعنوان سرویس مدارس فعالیت خواهند کرد، گفت: با توجه به اینکه آژانس های مسافربری خدمات عمومی ارائه می دهند، بنابراین برای رانندگان این شرکت ها که به عنوان سرویس مدارس فعالیت خواهند کرد، داشتن گواهینامه پایه 2 الزامی است.

اصلانی همچنین به رعایت نکات ایمنی خودروها از جمله سیستم های گرمایشی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار