اولویت معاونت پرورشی مشارکت پذیری دانش آموزان و مهارت آموزی است

فریمان (پانا) - معاون پرورشی و تربیتی بدنی آموزش و پرورش فریمان در جلسه معاونین و مربیان پرورشی فریمان اولویت این حوزه را مشارکت پذیری دانش آموزان و مهارت آموزی عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۵۵۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اولویت معاونت پرورشی مشارکت پذیری دانش آموزان و مهارت آموزی است

مرتضی کسبی فریمانی دراین جلسه ضمن تقدیر وتشکر از زحمات معاونین ومربیان در برنامه های سال گذشته وهمچنین برنامه ریزی در خصوص بازگشایی مدارس در سال جدید خطاب به این بزرگواران اظهار داشت: معاونین ومربیان پرورشی نسبت به مشارکت پذیری دانش آموزان و شعار معاونت پرورشی را که مشارکت پذیری،امید آفرینی و مهارت آموزی دانش آموزان در سال جدید است اهتمام وجدییت زیادی داشته باشند ودانش آموزان را درگیر فعالیتهای مختلف مدرسه نمایند.

وی در ادامه گفت: زمان شروع مسابقات قرآن و عترت را آذرماه اعلام کرد وخواستار همکاری معاونین ومربیان با کانون های فرهنگی تربیتی ودارالقرآن ها جهت آماده سازی دانش آموزان در مسابقات و برنامه های دیگر آنان داشت.

معاون پرورشی در ادامه نظارت بر کار بوفه ها وتاکید بر کاهش هزینه های خانواده ها در مراسمات و جشن ها را این تلاشگران عرصه تعلیم وتربیت خواست و خاطر نشان کرد و با توجه به انتخابات مجلس شورای اسلامی از هرگونه تبلیغات انتخاباتی در سطح مدرسه خودداری شود.

در این جلسه کریم حسین پور کارشناس قرآن ،عترت و نماز و فعالیت ها ی فوق برنامه برنامه های اجرایی در سال جدید را خدمت معاونین ومربیان اعلام کرد و همچنین کارشناس سازمان دانش آموزی و مدیران کانون های فرهنگی تربیتی شهید مطهری و عترت و مدیران دارالقرآن های امام خمینی (ره) و شهیدان علی نژاد و مسئول بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش هریک برنامه ها ودیدگاههای خود را در سال جدید بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار