آیت الله محمدی ری شهری: راهپیمایی اربعین زمینه سازحکومت جهانی اسلام به رهبری حضرت مهدی(عج)

شهرری (پانا) - تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: راهپیمایی اربعین حسینی در کشور عراق و نیزراهپیمایی جاماندگان از آن مراسم باعظمت در تهران یکی از مهمترین اقداماتی است که در شرایط فعلی جهان با اهداف بلند عاشورایی برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۵۵۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آیت الله محمدی ری شهری: راهپیمایی اربعین زمینه سازحکومت جهانی اسلام به رهبری حضرت مهدی(عج)

آیت‌الله محمدی ری‌شهری در دیدار با اعضای ستاد برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی درتهران و شهرستان ری بیان کرد: این راهپیمایی حاوی پیام اهل بیت (ع)، در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است و البته، سخنان حضرت سیدالشهداء (ع) نیز در منازل مختلف از مدینه تا کربلا همه پیام مقاومت است که مناسب است این پیام‌ها به نحو شایسته به مردم و مخاطبان این راهپیمایی عظیم منتقل گردد.

او در ادامه گفت: این راهپیمایی عظیم در سطح فردی و همچنین در سطح اجتماعی و بین المللی می تواند تحول آفرین باشد و می بایست از ظرفیتهای عظیم آن برای ارتقاء سطح معنویت فردی و اجتماعی و اقتدار و عزت جهان اسلام و رساندن پیام مقاومت به جهانیان بهره‌گیری کنیم، البته دشمن همه ساله برای تضعیف این راهپیمایی سرمایه‌گذاری می‌کند که به یاری الهی همه تلاش‌های او نتیجه عکس دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن تشکر از همه نهادهای اجرایی این مراسم افزود: انتظار می رود نهادهای دست اندرکار برنامه‌های خود را در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این برنامه تقویت نمایند.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار