استعداد سنجی برنامه ملی شهاب به ایستگاه سوم رسید

شیراز(پانا)- آزمون سنجش استعدادهای برنامه ملی شهاب در بخش های هنری و ادبی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۵۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
استعداد سنجی برنامه ملی شهاب به ایستگاه سوم رسید

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری فارس در حاشیه برگزاری این گردهمایی رییس حوزه هنری فارس اظهار داشت: امسال سومین سالی ست که حوزه هنری در برگزاری این طرح مشارکت دارد.

محمد کرم اللهی افزود: مجمع خیرین نخبه پرور، بنیاد نخبگان استان و اداره کل آموزش و پرورش فارس این طرح را ساماندهی کرده اند و استعدادهای برتر نواحی 3و4آموزش و پرورش شیراز در حوزه های هوش کلامی و هوش هنری و هوش فضایی را به حوزه هنری فارس سپرده اند.

کرم اللهی ادامه داد: در این طرح که در دو سال گذشته نیز اجرا شده دانش آموزان مستعد در حوزه ادبیات و زبان در قالب هوش کلامی ارزیابی شده اند؛ مستعدین رشته‌های هنری در هوش هنری و فعالان حوزه تجسم فضایی و هنری در قالب هوش فضایی دسته‌بندی شده‌اند.

او تصریح کرد: برای استعدادسنجی از کارشناسان و اساتید خبره ای که با حوزه هنری همکاری دارند و کارشناسان و کارشناس مسوولان واحدهای هنری حوزه هنری استفاده کردیم تا کار در سطح بالایی دنبال شود.

رییس حوزه هنری فارس بیان داشت: برای ادامه این مسیر دانش آموزان نخبه و مستعد برگزیده می شوند و به مدت یکسال از حمایت ادبی و هنری و آموزشی ما بهره مند می شوند تا ان شاءالله سرمایه های آینده این استان باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار