کسب 14 مدال توسط کاراته‌کاهای ایرانی در بخش نوجوانان

ارومیه (پانا) - رییس هیات کاراته آذربایجان‌غربی نوجوانان ایرانی را در پایان اولین روز از رقابت‌های جام وحدت و دوستی کاراته دارندگان بیشترین مدال‌ها اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۵۵۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب 14 مدال توسط کاراته‌کاهای ایرانی در بخش نوجوانان

جواد سلیمی گفت: در بخش کاتای انفرادی سینا احمدیان از ایران اول، یوسف سلمان از عراق دوم، متین محمدی یکتا از ایران سوم و امین نامازو از جمهوری آذربایجان توانست مقام سوم مشترک را اذعان خود کند.

رییس هیات کاراته آذربایجان‌غربی در رابطه با مقام آوران وزن منفی 47 کیلوگرم در بخش کومیته خاطر نشان کرد: در بخش کومیته حسن نیازی، امیرحسین بدیعی، محمد محمدلو و سید امیر حسینی همگی از ایران توانستند مقام‌های اول تا چهارم را کسب کنند.

سلیمی در رابطه با مدال آوران وزن منفی 52 کیلوگرم اضافه کرد: رامیل بخشلیو از جمهوری آذربایجان، مهر غزاریان از ارمنستان، بهامین پیشه‌گر و علی رنجبر از ایران نیز مدال آوران این بخش بودند.

وی به ترتیب دارندگان مقام‌های سوم و چهارم فاتیح کورت انس از ترکیه مقام اول، آبلایخان چشورسو از قزاقستان مقام دوم، پویا علی‌مردانی از ایران و روسلان غفارلی از جمهوری آذربایجان اعلام کرد.

رییس هیات کاراته آذربایجان‌غربی با اشاره به مقام آوران وزن منفی 63 کیلوگرم اظهار کرد: فاریک یورو عمور از ترکیه، آذر تاپدیقلی از جمهوری آذربایجان، مهدی شیرزاد از ایران، آیدوس موخات از قزاقستان توانستند مقام‌های اول تا چهارم را کسب کنند.

سلیمی افزود: همچنین در وزن منفی 70 کیلوگرم امیر محمد کاظمی و پوریا فالودی هر دو از ایران و امیت ارجان از ترکیه و تیقران هامبردزویان از ارمنستان به ترتیب موفق به کسب مدال شدند.
رییس هیات کاراته آذربایجان‌غربی افزود: در وزن مثبت 70 نیز کامیل عثمانو از قزاقستان، فورکان گنچ کادیر از ترکیه، مبین پورحیدر و محمد طاها مسلمی وراکی هر دو از ایران به ترتیب مقام آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار