اراده وزارت کشور کمک به توسعه پایدار و متوازن منطقه است

شهرکرد (پانا) - وزیر کشور در نامه‌ای خطاب به مردم شهرستان تازه تاسیس خانمیرزا، گفت: اراده وزارت کشور و دولت تدبیر و امید کمک به توسعه پایدار و متوازن منطقه است.

کد مطلب: ۹۵۵۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد

عبدالرضا رحمانی فضلی در نامه‌ای خطاب به مردم شهرستان خانمیرزا تاکید کرده است: با تقدیم بهترین درودها و سلام‌ها به محضر مردم خون‌گرم، غیور و سخت‌کوش چهارمحال و بختیاری به ویژه مردم ولایت‌مدار شهرستان خانمیرزا، ایجاد شهرستان خانمیرزا که ان‌شالله باعث سرعت بخشی به روند رشد و پیشرفت آن منطقه خواهد شد، را صمیمانه شادباش عرض می‌نمایم.

در ادامه نامه وزیر کشور آمده است: آنچه مسلم است تقسیمات کشوری و ارتقا سطح اداری و دیوانی مناطق فی‌نفسه هدف نیست، بلکه اراده وزارت کشور و دولت تدبیر و امید برای تامین و تحقق هدفی بزرگتر، که همانا کمک به توسعه پایدار و متوازن منطقه در جهت نزدیک شدن به شاخص‌های رشد، عدالت اجتماعی و اقتصادی از طریق سازماندهی فضا می‌باشد، استقرار یافته است.

رحمانی فضلی در این نامه تاکید کرده است: اکنون که با تصویب دولت محترم، شهرستان خانمیرزا تاسیس و ظرفیت‌های جدیدی و معتنابهی ایجاد شده است، لازم است، با اغتنام از فرصت، گام‌های بلندتری در جهت تعالی منطقه برداشته شود و بدیهی است استانداری با همکاری شما عزیزان و سایر سازمان‌ها و دستگاه‌ها همه تمهیدات لازم را در جهت نیل به این مهم اتخاذ و به مرحله اجرا خواهد گذارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار